לקראת הבחירות לכנסת: הליכוד חתמה הסכם עודפים עם מפלגת הציונות הדתית

מפלגת הציונות הדתית חתמו הסכם עודפים עם מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו. בהודעת המפלגה נכתב: "המפלגה עמדה על כך שנתניהו יתחייב בהסכם להקים ממשלת ימין עם הציונות הדתית שקווי היסוד שלה יכללו שמירה על ארץ ישראל". בשמאל תוקפים את ההסכם

מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו חתמה הבוקר (רביעי) על הסכם עודפים לקראת הבחירות לכנסת ה-24 עם מפלגת הציונות הדתית, שרשימתה כוללת גם את עוצמה יהודית של איתמר בן גביר ואת מפלגת נעם.

בהודעת מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' נאמר כי המפלגה "עמדה על כך שנתניהו יתחייב בהסכם להקים ממשלת ימין עם הציונות הדתית שקווי היסוד שלה יכללו שמירה על ארץ ישראל, חיזוק זהותה היהודית של המדינה, הגברת המשילות וקידום הכלכלה והרווחה של החברה הישראלית".

לפי הודעת המפלגה, בהסכם נקבע בנוסף כי הצדדים יקדישו את מרצם להצלחת שתי המפלגות בכנסת. בציונות הדתית אמרו כי "בצד הטיפול במשבר הקורונה והכלכלה לא נאפשר להקים ממשלת מרכז-שמאל ולהניח את ערכי הציונות הדתית והימין בצד בשנים הקרובות. יש לנו דרך ונעשה הכל להקמת ממשלת ימין בישראל".

במפלגת כחול לבן הגיבו להסכם העודפים ואמרו: "בגין היה מתבייש, כהנא היה גאה. פעם הליכוד לא הסכימו להיות באותו אולם עם כהנא, היום הם דוחפים אותו לכנסת".

בעקבות ההסכם, ח"כ תמר זנדברג ממפלגת מרצ מתחה ביקורת חריפה ואף תקפה את נתניהו סביב האפשרות שישלב את בן גביר בממשלתו הבאה. "אחרי שעשה כל שביכולתו כדי לאחד בין הקיצונים והגזענים ביותר, נתניהו לוקח צעד קדימה ודואג גם להכשיר אותם לממשלה", אמרה. "הוא נותן מקום של כבוד לממשיכי דרכו של כהנא, שיצחק שמיר נהג להחרים את נאומיו במליאה, רק בשביל חסינות ממשפט. זו עדות לשפל המוסרי של הליכוד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרב כהנא צדק!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו