צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ': "אחרי הבחירות נצא למיפקד ולמהלך של בניית מפלגה דמוקרטית"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' השתתף הערב בהשקת עשרות סניפים מוניציפליים בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת. בדבריו אמר: "אני חייל שלכם בשטח - גם עכשיו וגם אחרי הבחירות. הקשר חייב להיות אדוק. המפלגה אינה שלי, היא אינה שייכת לאדם אחד - אלא לכם ולציבור"

מפלגת הציונות הדתית השיקה הערב עשרות סניפים מוניציפליים בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת, במטרה לחזק את כוחה של מפלגת הציונות הדתית בכנסת הבאה ולבנות את ההנהגה המוניציפלית של הציונות הדתית לקראת הבחירות המקומיות ב-2023.

את המטה המוניציפלי מוביל יו"ר המפלגה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', עם מנכ"ל המפלגה יהודה ולד. את הפעילות מרכז מנהל השטח המוניציפלי מיכאל דוכן, עם מנהלי אזורים שיסייעו בארגון השטח ובסיוע בערים השונות.

במהלך השנה האחרונה, יצאה הנהגת המפלגה למסע ברחבי הארץ ונפגשה עם מאות פעילים ומנהיגים מקומיים על מנת לחזק את הקשר עם השטח. בנוסף, נערכה סדנה להכשרה מוניציפאלית בהשתתפות גורמי מקצוע ועשרות נציגים בערים, בישובים ובמועצות.

יו״ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ׳ אמר: ״אני מודה לעשרות ראשי המטות שהתגייסו להניף את הדגל של הציונות הדתית בכל רחבי הארץ. אני חייל שלכם בשטח – גם עכשיו וגם אחרי הבחירות. הקשר בין ההנהגה הארצית וההנהגה המקומית חייב להיות הדוק והדדי ואנו מחוייבים לכך. אחרי הבחירות נצא למיפקד ולמהלך של בניית מפלגה דמוקרטית לאורך זמן. המפלגה אינה שלי, היא אינה שייכת לאדם אחד – אלא לכם ולציבור".

מנכ״ל המפלגה, יהודה ולד אמר: ״האמירה של הקמת עשרות סניפי הציונות הדתית בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת משמעותית וחשובה הן לחיזוקה של המפלגה הדתית לאומית בבחירות הקרובות והן לבניית ההנהגה העירונית בכל עיר ועיר לקראת הבחירות המוניציפליות ב-2023. אנו ממשיכים יחד דרך ארוכה של המזרחי כבר 100 שנה ומייצגים ב-100 אחוז את אנשי הציונות הדתית והימין האידיאולוגי בלי לשים בצד אף ערך".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו