Yonatan Sindel/Flash90

ארה"ב נעתרה לשיחות הגרעין ושר הבריאות בארגנטינה התפטר • סיכום חדשות השבת

באיראן מאמינים שיוסרו הסנקציות שהוטלו בתקופת ממשלו של הנשיא דונלד טראמפ. מקורביו של שר הבריאות בארגנטינה הינס גונזלס גרסיה קיבלו גישה לחיסונים על אף המחסור הקיים ובתגובה הוא פרש, קבוצת הגיל המתועדפת כרגע במדינה היא מעל 70 וברוסיה דחו את בקשת נבלני

חדשות השבת מתוך 'חדשות 0404'
הבית הלבן הודיע כי ארה"ב נעתרת בשלב זה להצעת האיחוד האירופי לשיחות עם איראן על הסכם הגרעין. מחלקת המדינה האמריקאית מסרה גם כי היא תמשיך לפעול לכך שמדינות אחרות לא ימכרו נשק לאיראן.

באיראן מאמינים שיוסרו הסנקציות שהוטלו בתקופת ממשלו של הנשיא דונלד טראמפ – כך אמר היום דובר ממשלתי במדינה. הוא הוסיף כי המהלך יקרה למרות "ההתגוששויות הדיפלומטיות" סביב נושא הסכם הגרעין, ואותת על רצונה של טהרן לסיים את המבוי הסתום.

בית המשפט במוסקבה דחה היום את ערעורו של מנהיג האופוזיציה ומבקר המשטר ברוסיה, אלכסיי נבלני, שביקש לבטל את עונש המאסר שהוטל עליו. עם זאת, עונשו של נבלני, שנידון לשלוש וחצי שנות מאסר, קוצר בשישה שבועות בלבד.

שר הבריאות של ארגנטינה, הינס גונזלס גרסיה, התפטר מתפקידו לאחר שמקורביו קיבלו גישה לחיסונים על אף המחסור הקיים. קבוצת הגיל המתועדפת כרגע במדינה היא מעל 70, אלא שעל פי כלי תקשורת מקומיים, מקורבים רבים לפוליטיקאים קיבלו גישה לחיסונים על אף שלא היו בקבוצה זו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביידן נשיא של עזה . רשע מרושע שונא ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו