דמעות של התרגשות: כך הגיב יו"ר זק"א על זכייתו בפרס ישראל

שר החינוך יואב גלנט בישר היום ליו"ר זק"א יהודה משי זהב על זכייתו בפרס ישראל. משי זהב: "זה לא בשבילי, זה קודם לארגון והמתנדבים, ובעיקר זו הוכחה לאמונה בצדקת הדרך - שאפשר גם אחרת, שאנחנו חלק מהמדינה. שלכל אחד יש את המקום שלו לעזור, לתרום ולהתנדב"

שר החינוך יואב גלנט בישר היום (שלישי) ליו"ר זק"א יהודה משי זהב על זכייתו בפרס ישראל. משי זהב הודה לשר בדמעות על הבחירה וציין: "זה לא בשבילי, זה קודם לארגון והמתנדבים, ובעיקר זו הוכחה לאמונה בצדקת הדרך – שאפשר גם אחרת, שאנחנו חלק מהמדינה. שלכל אחד יש את המקום שלו לעזור, לתרום ולהתנדב".

השר גלנט הביע הסכמה עם הדברים, ובהמשך שוחחו השניים על הטרגדיות המשפחתיות הקשות שחווה משי זהב בעקבות הקורונה.

בנימוקי הוועדה נכתב כי הפרס למשי זהב ניתן "על תרומתו יוצאת הדופן הן לקידום הסיוע באירועי אסון והן על פועלו לחיזוק האחדות וקירוב לבבות בחברה הישראלית. במשך שלושה עשורים עומד יהודה משי זהב בראש ארגון זק"א, שהפך לזרוע חיונית במאמצי חילוץ, הצלת חיים וזיהוי באירועי אסון בארץ ובעולם ומהווה דוגמה ומופת לרוח ההתנדבות בחברה הישראלית על כל גווניה.

עוד נכתב כי "יהודה משי זהב מקדיש את חייו לאחדות ישראל מתוך תחושת שליחות ואמונה אמיתית בצורך בבניית גשרים ובקיום שיח בין כל מגזרי החברה כמפתח לחיים משותפים במדינת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משי זהב טועה מאוד
החרדים מתרחקים
ובעיקר מורחקים ומנודים
מלהיות חלק מהמדינה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture