Yonatan Sindel/Flash90

דיווח: עוד לפני הבחירות – רה"מ מנהל מגעים לביקור באיחוד האמירויות ובבחריין

על פי הדיווח של ברק רביד ביקור של נתניהו באיחוד האמירויות ובבחריין לפני הבחירות צפוי להיות אירוע מרכזי ביותר בקמפיין שלו. גורמים באמירויות הביעו בשבועות האחרונים חשש כי ביקור כזה יהיה בבחינת התערבות בבחירות בישראל. אולם בשלב זה האמירתים לא שללו

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לבקר באיחוד האמירויות הערביות ובבחריין עוד לפני הבחירות לכנסת ב-23 במרץ. גורמים ישראלים בכירים ציינו כי מתקיימים בימים אלה מגעים בניסיון לקבוע מועד לביקור בשבועיים הקרובים. זו הפעם הרביעית בה מנסה נתניהו לתאם ביקור במפרץ, כך חשף הצהריים העיתונאי ברק רביד ב'וואלה'.

על פי הדיווח של ברק רביד ביקור של נתניהו באיחוד האמירויות ובבחריין לפני הבחירות צפוי להיות אירוע מרכזי ביותר בקמפיין שלו. גורמים באמירויות הביעו בשבועות האחרונים חשש כי ביקור כזה יהיה בבחינת התערבות בבחירות בישראל. אולם בשלב זה האמירתים לא השיבו בשלילה והם מקיימים מגעים עם לשכת ראש הממשלה בנושא.

כזכור, בחודשים האחרונים תכנן ראש הממשלה נתניהו להמריא לאיחוד האימרויות לאחר הסכמי השלום ההיסטוריים אך בכל פעם הטיסה נדחתה בשל סיבות אחרות בהם הסגרים שהוטלו על מדינת ישראל, כעת, לקראת מערכת הבחירות הביע ראש הממשלה בנימין נתניהו את רצונו להמריא לביקור במקום ובבחריין.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו