Yonatan Sindel/Flash90

איווט ליברמן מסית: "לא נשב עם החרדים – הם לא מוכנים לשרת ולעבוד"

ליברמן אמר הצהריים כי מבחינתו הם ימליצו לנשיא על מי שיקבל את המספר הכי גבוה של מנדטים חוץ מנתניהו. הוא תקף את החרדים ואמר, "אני בעד המיעוט הכי גדול, מקופח ומדוכא - החילונים שמשרתים בצה"ל ומשלמים מיסים. לא יכול להיות שיש קבוצה שלמה שלא מוכנה לשרת ולעבוד"

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, השתתף היום (ראשון) בוועידת המשפיעים 2021, ובמהלך הריאיון הוא התייחס לכמה מהסוגיות הבוערות במערכת הפוליטית. ליברמן הודיע שלא יישב בממשלה יחד עם המפלגות החרדיות, וסיפר על מי ימליץ לראשות הממשלה במקום נתניהו: "מי שיקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר".

ליברמן האשים כרגיל את החרדים ואמר, "הרבה שנים ניסינו להגיע להבנות, אני לא חושב שיש מישהו בפוליטיקה שצבר איתם יותר שעות ממני. אני לא נגדם, אני בעד המיעוט הכי גדול, מקופח ומדוכא – החילונים שמשרתים בצה"ל ומשלמים מיסים. לא יכול להיות שיש קבוצה שלמה שלא מוכנה לשרת ולעבוד, ונהנית מפריבילגיות שאין לאף אחד אחר. לא נשב איתם, אין סרט כזה".

האינטרס הלאומי, לדבריו, הוא החלפת השלטון הקיים והקמת ממשלה יציבה. עם זאת, ליברמן הבהיר שלפיד מוכרח להתחייב שלא יקים ממשלה יחד עם החרדים. מבחינתו גם הרשימה המשותפת לא באה בחשבון, ומרצ "חסכה את ההתלבטות" כשהסקרים מנבאים כי לא תעבור את אחוז החסימה.

גם יו"ר ימינה נפתלי בנט ספג ביקורת חריפה מליברמן: "הוא סוחר באמון הציבור, כל ריאיון מתחיל בטענה שהוא יהיה ראש ממשלה". בנוסף, יו"ר ישראל ביתנו סבור שבנט מספק מסרים סותרים: "בנושאים ערכיים כמו פתיחת עסקים בשבת, הוא מביע התנגדות אבל מדבר על סדר יום ליברלי". ליברמן גם סיפק עקיצה לכיוונו של בנט וטען שהסיכוי שיתמנה לראשות ממשלת סינגפור גבוה מהסיכוי שיהפוך לראש ממשלת ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שקרן צבוע רשע ארור

תחקיר ערוץ 12 – הסתה נגד חרדים
פייק ניוז אנטישמי
יש לבדוק האם הסיבה לתחקיר הוא תקציב עתק של פרסומת של ליברמן בערוץ לפני הבחירות!!!
בתיקים אחרים זה נקרא "שוחד"…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו