Yonatan Sindel/Flash90

גורמים בציונות הדתית נגד ימינה: עומדים מאחורי הסרטונים נגד סמוטריץ' • צפו

במפלגתו של סמוטריץ' מאשימים את מפלגתו שבנט שהיא זאת שעומדת מאחורי הסרטונים נגד מפלגת הציונות הדתית. בסרטון אחד נטען כי המפלגה מחביאה את מספר 2 ברשימה התומכת בגיוס נשים. בימינה מכחישים: "שוב, שקר מוחלט של סמוטריץ' ובן גביר"

בימים האחרונים מופץ ברשתות החברתיות קמפיין אגרסיבי נגד יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ'. הסרטון פונה לבוחרים החרד"לים יותר ומציג את דעותיה של מספר 2 ברשימתו של סמוטרייץ', מיכל וולדיגר, אשר מוצגת כתומכת בשירות נשים בצה"ל ומחזיקה בדיעות ליברלית בנושאי דת ומדינה. בסרטון תוהה הקריין האם סמוטריץ' מחביא את מספר 2 ברשימתו – מיכל וולדיגר?

בעלי האינטרס לקחת קולות ממפלגת הציונות הדתית הם מפלגת 'יהדות התורה' ומפלגתו של נפתלי בנט, 'ימינה'. ביהדות התורה טוענים כי הם אינם עומדים מאחורי הסרטון. ב'חדשות 12' דווח מפי גורמים בציונות הדתית טעונים כי הם יודעים מי עומד מאחורי הקמפיין האגרסיבי נגד סמוטריץ'. לדבריהם: "יש לנו אינדיקיציות גבוהות לכך שימינה עומדת מאחורי הפצת הסרטונים האנונימיים תוך האשמה של יהדות התורה בהם".

אולם בימינה מכחישים את הטענות ומסרו לערוץ: "שוב, שקר מוחלט של סמוטריץ' ובן גביר. ימינה אינה קשורה בשום דרך לתשדיר המדובר וסמוטריץ' יודע את זה. הוא עושה סיבוב מכוער על הראש שלנו כדי לקבל מעט תשומת לב. בושה וחרפה שבצלאל ובן גביר תוקפים את ימינה מבוקר עד הערב ומפילים עלינו את כל בעיותיהם. בניגוד אליהם, אנחנו בוחרים להציג לציבור מה טוב אצלנו ולא מה רע אצלם. במקום להפיץ שקרים, שיתכבדו ויגישו עתירה לוועדת הבחירות ונגלה כולנו מי עומד מאחורי התשדיר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture