צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מסוק התרסק בשטח פתוח בגליל – ארבעה נפצעו באורח קל • צפו

ככל הנראה בעקבות כשל מכני נאלץ המסוק הזעיר לבצע נחיתת אונס מיד לאחר ההמראה. למרות הפגיעה הקשה בקרקע, באורח נס הנוסעים והטייס נפצעו באורח קל מאוד וקיבלו טיפול במקום. המשטרה יחד עם חוקרי תאונות אויריות חוקרים את נסיבות התאונה

מסוק זעיר התרסק היום (שבת) בנחיתת אונס קשה בשטח פתוח דרומית למנחת מחניים. במסוק, שהתרסק מיד לאחר ההמראה, היו 2 גברים כבני 60 ו-2 ילדות כבנות 13, שבנס נפצעו באורח קל בלבד.

ככל הנראה בעקבות כשל מכני נאלץ המסוק הזעיר לבצע נחיתת אונס מיד לאחר ההמראה. למרות הפגיעה הקשה בקרקע, באורח נס הנוסעים והטייס נפצעו באורח קל מאוד וקיבלו טיפול במקום על ידי מד"א – שהזניקה מסוק לשטח. שוטרי משטרת ישראל יחד עם חוקרי תאונות אויריות חוקרים את נסיבות התאונה.

ממד"א נמסר: "בשעה 12:44 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירדן על מסוק שהתרסק בשטח פתוח סמוך לטובא זנגריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 4 פצועים במצב קל, בהכרה מלאה, בהם 2 גברים כבני 60 ו-2 ילדות בנות 12 ו-13 עם חבלות קלות.

בהמשך עדכנו כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח זיו בצפת 3 פצועים במצב קל, בהם גבר כבן 60 ו- 2 נערות כבנות 12 ו- 13 עם חבלות קלות. פצוע נוסף כבן 60 במצב קל טופל במקום האירוע ולא נזקק לפינוי לבית חולים.

החובשים של מד"א מורן אבו שקארה ודניאל גיאת סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המסוק שהתרסק על צידו בשטח הפתוח. ארבעת הפצועים, 2 גברים כבני 60 ו-2 נערות התהלכו במקום כשהם בהכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ובמזל סבלו רק מפציעות קלות."

מרשות שדות התעופה נמסר כי מדובר במסוק מדגם מדגם רובינסון R44 שהתרסק מייד לאחר המראתו משדה התעופה בראש פינה – לכיוון טובא זנגריה. המשטרה נמצאת במקום והחקירה תימשך על ידי החוקר הראשי במשרד התחבורה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה אתם מפרסמים תמונות וסירטון שצולמו ע"י יהודים בשבת? מותר?

וגם הדוברות פורסמה בשבת.
הכל ע"י יהודים!
אל תפרסם את התגובות שלי…
אתר דתי עאלק

וגם הדוברות פורסמה בשבת.
הכל ע"י יהודים!
אל תפרסם את התגובות שלי…
אתר דתי עאלק

אני מפרסם בקבוצות ווצאפ שאתם מפרסמים דוברות ותמונות משבת

התמונות והסרטון נעשו מתוך שחילול שבת!!!!

מתי כבר ילמדו לקח השבת דורשת את עלבונה ממחלליה זה המקרה השני בתוך ב שבתות רצופות מה חושבים לחילונות אין דין ודיין בודאי שיש ולהבדיל בין קודש לחול וכי לציות בחוק יש הבדל בין דתי וחילוני כולם חייבים לציית הזהרו מהמשך תשמרו על חייכם ייכי אשמרה שבת קל ישמרני"

מתי כבר ילמדו לקח השבת דורשת את עלבונה ממחלליה זה המקרה השני בתוך ב שבתות רצופות מה חושבים לחילונות אין דין ודיין בודאי שיש ולהבדיל בין קודש לחול וכי לציות בחוק יש הבדל בין דתי וחילוני כולם חייבים לציית הזהרו מהמשך תשמרו על חייכם ייכי אשמרה שבת קל ישמרני" יש לתככנן את הטיסות בין א-ה במהלך השבוע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture