צילום מסך: טוויטר

שר החוץ האיראני זועם: "אין הבדל משמעותי בין ממשל ביידן לממשל טראמפ"

מוחמד ג'וואד זריף הביע אכזבה ממדיניות ממשל ארצות הברית של ג'ו ביידן, בדבריו הוא חזר על דרישתה של איראן להסרת הסנקציות כצעד מקדים לשיחות ואמר: "אירופה רגילה לפשרה. ארצות הברית ואיראן לא. ארצות הברית רגילה לכפות את רצונה ואילו איראן רגילה להתנגד"

שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, הזהיר הבוקר (שני) את ארצות הברית כי הזמן למשא ומתן על חזרתה להסכם הגרעין ולהסרת הסנקציות מעל איראן הולך ואוזל, דבריו מגיעים ברקע התמהמהות ממשל ג'ו ביידן בארצות הברית להחליט האם לחזור להסכם הגרעין המסוכן או להסיר את הסנקציות שהוטלו עליה בימי נשיא ארצות הברית הקודם דונלד טראמפ.

מוחמד ג'וואד זריף הביע אכזבה ממדיניות ממשל ארצות הברית של ג'ו ביידן, בדבריו הוא חזר על דרישתה של איראן להסרת הסנקציות כצעד מקדים לשיחות ואמר: "במעשיו, אין הבדל משמעותי בין הממשל של ביידן לממשל של טראמפ. אירופה רגילה לפשרה. ארצות הברית ואיראן לא. ארצות הברי תרגילה לכפות את רצונה ואילו איראן רגילה להתנגד".

ב'ישראל היום' דווח כי בדברים שאמר שר החוץ האיראני זריף בכנס של מרכז המדיניות האירופי נטען כי איראן צפויה להיכנס בקרוב למערכת בחירות לנשיאות, שיתקיימו בחודש יוני, במהלכן איראן לא תקיים דיונים משמעותיים בנושא פרויקט הגרעין שלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו