Miriam Alster/FLASH90

בעקבות הצניחה בסקרים: לחץ של ממש במטה סער שאף נשמע צועק על ביטון

כבר תקופה שמפלגת 'תקווה חדשה' צונחת בסקרים, הערב מתפרסם דיווח לפיו סער נכנס ללחץ של ממש ואף נשמע צועק על שותפתו להנהגת המפלגה ומאשים אותה בשיתוף פעולה עם הליכוד. יפעת שאשא ביטון הגיבה: "שקר מוחלט! אני מאחלת לכולם שותפות כמו זו שיש לי ולגדעון"

שבוע בדיוק לבחירות ובכלל המפלגות נכנסים לישורת האחרונה לקראת יום הבוחר, בכלל הסקרים האחרונים מפלגת 'תקווה חדשה' רושמת צניחה של ממש כאשר היא עומדת באזור ה-9 מנדטים, דבר שלכאורה אמור להדאיג את סער שהתחיל את הקמפיין שלו כשהוא יותר באזור ה-20 מנדטים.

השאלה שרבים התחבטו בה בשבועות האחרונים היא האם הסקרים משפיעים על גדעון סער, והאם הוא נכנס ללחץ בעקבותיהם, הערב, מתפרסם דיווח לפיו גדעון סער נכנס ללחץ של ממש ואף צעק על שותפתו להנהגת המפלגה יפעת שאשא ביטון.

העיתונאית שירית אביטן כתבה בחשבונה האישי בטוויטר, "‏דיווח ממטה גדעון סער: לחץ של השבוע האחרון אחרי ההדרדרות העקבית בסקרים, מקורותיי מדווחים לי שסער נשמע מרים את קולו (עד צועק) על יפעת שאשא ביטון ומאשים אותה בשת"פ עם הליכוד".

הדיווח גרם לסערה של ממש ויפעת שאשא ביטון מיהרה להגיב בחשבונה האישי בטוויטר וכתבה, "לאן עוד תגיעו?? שקר מוחלט! אני מאחלת לכולם שותפות כמו זו שיש לי ולגדעון, הפוליטיקה הייתה נראית אחרת לגמרי. ביום שלישי הבא נחליף את השלטון ונפסיק גם את תרבות השקר שהנחיל".

גם זאב אלקין מבכירי תקווה חדשה נשאל על כך בוועידת ערוץ 20, אלקין השיב כי הדיווח "לא היה ולא נברא", לדבריו במטה שורר שלווה וכולם עובדים יחד בשיתוף פעולה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא צומח בסקרים, כי מלבד "רק לא ביבי" אין לו מה למכור, עם עניבה וחליפה יפה בלבד עדיין אי אפשר לנהל מדינה, צריכים גם כישורים בשביל זה, ואיש עוד לא ראה ולא שמע מה שיש לאיש הזה למכור, אשתו של ביבי לפחות שייכת לימין, אבל אשתו של סער היא שמאלנית ובתו מתרועעת עם ערבי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו