Official White House Photo by Shealah Craighead

לאחר שטוויטר השעתה את חשבונו: כך טראמפ מתכוון לחזור לרשתות החברתיות

כשלושה חודשים בלבד לאחר שהנהלת טוויטר השעתה את חשבונו הפופולרי של נשיא ארצות הברית לשעבר הודיע יועצו לשעבר כי בימים אלה עובד טראמפ על הקמת פלטפורמה חברתית חדשה וגדולה, שתגדיר מחדש את כללי המשחק ותחזיר את טראמפ למרכז הבמה

חודשים לא רבים לאחר שהנהלת טוויטר השעתה את חשבונו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, מסתמן כי הנשיא לשעבר מצא את הדרך לחזור ולהביע את מסריו ברשתות החברתיות.

על פי הדיווח, ג'ייסון מילר, מי שכיהן כיועץ לנשיא לשעבר ושימש כדוברו בקמפיין 2020, אמר כי הנשיא לשעבר טראמפ מתכוון לחזור לרשתות החברתיות בפלטפורמה חדשה משלו – עליה הוא עובד בימים אלה.

בראיון שהעניק לרשת פוקס ניוז האמריקנית, טען ג'ייסון מילר כי דונלד טראמפ מקיים בתקופה האחרונה פגישות עם כמה חברות במעונו שבמאר א-לגו. להערכתו, בתוך חודשיים עד 3 חודשים הנשיא לשעבר יחזור בפלטפורמה חברתית חדשה וגדולה, שתגדיר מחדש את כללי המשחק ותחזיר את טראמפ למרכז הבמה.

כזכור, לפני כשלושה חודשים בצעד חסר תקדים, הרשת החברתית טוויטר החליטה להשהות לצמיתות את חשבונו הפרטי של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. החשבון, אחריו עקבו כ-90 מיליון בני אדם, נסגר יומיים לאחר הפריצה של תומכיו לבניין הקפיטול בוושינגטון. הסיבה לסגירה, לטענת החברה, חשש מהמשך הסתה ב-11 הימים שנותרו לו בתפקיד.

בהודעה שפרסמה טוויטר נכתב כי "אחרי בחינה מדוקדקת של דבריו של הנשיא ברשת החברתית וההקשר סביבם, הוחלט להשעות את החשבון לצמיתות בשל הסיכון לאלימות. הבהרנו במשך שנים כי חשבונות בכירים אינם יכולים להיות מעל החוקים של החברה".

בהמשך ההודעה, סקרה טוויטר את הציוצים שגרמו להשעיית חשבונו של טראמפ והסבירה כי "בשל המתיחות המתמשכת בארצות הברית, והשיח העולמי ביחס לאנשים שהסתערו באלימות על הקפיטול, יש לקרוא את שני הציוצים הללו בהקשר לאירועים רחבים יותר, דרכם ניתן לגייס את הצהרותיו של הנשיא כדי להסית לאלימות, יחד עם דפוס ההתנהגות בחשבון זה בשבועות האחרונים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו