מרחוב רפפורט בירושלים - צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

"נלכדה מתחת הגלגלים": בת 3 נפגעה במצב קשה מרכב בשכונת בית ישראל בירושלים

בתאונה שהתרחשה ברחוב ברוך רפפורט בעיר נפגעה ילדה כבת 3 מרכב חולף. בהמשך היא פונתה לבית החולים שערי צדק בעיר במצב קשה עם חבלת ראש. חובש שהיה בזירה: "הענקתי לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה"

כוחות החירום הוזעקו הצהריים (רביעי) בעקבות דיווח על תאונה ברחוב ברוך רפפורט בירושלים. כשהגיעו לזירה העניקו סיוע ראשוני לילדה כבת 3 שנפגעה מרכב חולף. בהמשך היא פונתה לבית החולים שערי צדק בעיר במצב קשה עם חבלת ראש.

ממד"א נמסר כי בשעה 13:49 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירושלים על ילדה שנפגעה מרכב ברחוב ברוך רפפורט בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק ילדה כבת 3 במצב קשה עם חבלת ראש.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בתאונת דרכים קשה, "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונה שארעה לפני זמן קצר בשכונת בית ישראל בירושלים במהלכה נפצעה פעוטה כבת 3 מפגיעת רכב (נהג הרכב בזירה) והיא פונתה לטיפול רפואי".

פראמדיק מד"א אהרון אדלר וחובש רפואת חירום במד"א זאבי הנפלינג סיפרו: "כשהגענו למקום התאונה ראינו את הילדה לכודה מתחת לגלגלי הרכב ובעזרת אזרחים חילצנו אותה במהירות, היא הייתה מעורפלת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה."

יחיאל שטרן חובש באיחוד הצלה סיפר שהיה בזירה סיפר: "מדובר בילדה הולכת רגל שנפגעה מרכב ובעקבות כך נפצעה באורח קשה. הענקתי לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השם של הילדה לתפילה אביגייל בת בת חן נא לקרוע שערי שמים היא כעת בחדר ניתוח וצריכה המון ישועות ההורים שלה גרים כאן בסמיכות אלינו

בעז"ה אתפלל על הילדה הזאת כל יום בתפילת שמו"ע. רק בשורות טובות⁦☺️⁩

בעז"ה אתפלל על הילדה הזאת כל יום בתפילת שמו"ע. רק בשורות טובות⁦.⁩

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו