ציר חדש בימין שמתנגד לכהונת נתניהו: גדעון סער ונפתלי בנט נפגשו בפעם השנייה

בנט וסער שוחחו הערב פעם נוספת, בהמשך לפגישתם ביום חמישי, לעדכון ותיאום עמדות לקראת המהלכים להקמת ממשלה חדשה. סמוטריץ' הגיב: "מקווה מאוד ששיחות התאום המתוקשרות בין ‎בנט לסער עוסקות בגיבוש דרישות מהותיות שהשניים יציבו במשותף כתנאי לכניסה לממשלת ימין"

בצל הפלונטר הפוליטי ובמסגרת מאמצים למצוא רוב בכדי להקים ממשלה נפגשו נפתלי בנט וגדעון סער בכדי לתאם עמדות לקראת המהלכים להקמת הממשלה, מדובר בצעד מפתיע ונראה כי שני הפוליטיקאים הימניים שסולדים מנתניהו מנסים לרקום מהלך שיוציא את ראש הממשלה מהמעון בבלפור.

על פי הודעת לשכתם, יו״ר ימינה נפתלי בנט ויו״ר תקווה חדשה גדעון סער שוחחו הערב פעם נוספת, בהמשך לפגישתם ביום ה׳ בערב, לעדכון ותיאום עמדות לקראת המהלכים להקמת ממשלה חדשה.

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיב לפגישה וכתב בחשבונו האישי בטוויטר: ‏מועדים לשמחה. אני מקווה מאוד ששיחות התאום המתוקשרות בין ‎בנט לסער עוסקות בגיבוש דרישות מהותיות שהשניים יציבו במשותף כתנאי לכניסה לממשלת ימין של המחנה הלאומי (רפורמות במשפט, התיישבות, כלכלה, וכו'), ולא חלילה בהקמת ממשלת שמאל מסוכנת שתישען על תומכי הטרור הערבים.

עד לרגע זה גדעון סער ונפתלי בנט מוכנים גם להיפגש עם ראשי סיעות השמאל, בנט אף שוחח עם נתניהו אך גדעון סער הבטיח ושב על כך שבשום סיטואציה הוא לא יישב בממשלה שעומדת בראשות בנימין נתניהו.

ביום שישי כתב יו"ר תקווה חדשה גדעון סער: ‏בפעם ה-4 תוך שנתיים כשל נתניהו ולא הצליח להשיג רוב פרלמנטרי של 61. ללא נתניהו – ניתן להקים ממשלה יציבה בקלות ובמהירות. אם ישראל חשובה לנתניהו יותר מהמשך האחזותו בשלטון – עליו להסיק סוף סוף את המסקנה הפטריוטית המתבקשת. אני קורא לנתניהו: זוז הצידה, שחרר את ישראל ואפשר לה להתקדם.

מלשכת יו"ר ימינה, נפתלי בנט נמסר ביום שישי כי בנט קים ביומיים האחרונים סבב שיחות ראשוני עם ראשי מפלגות הליכוד, יש עתיד, ש"ס, הציונות הדתית, כחול לבן, תקווה חדשה, יהדות התורה, העבודה, ישראל ביתנו ומרצ.

עוד נמסר מלשכתו, בנט ברך את מנהיגי המפלגות לרגל החג, והדגיש את הצורך לפעול בצורה ממלכתית ואחראית כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהחזיר במהירות האפשרית את המדינה לתיפקוד תקין.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סער ובנט שני גאוותנים חסרי יכולת ומעש . יותר מתאים להם ללכת לגן ילדים . שני בוגדים שיורקים לבאר ששתו ממנו . בחירות הבאות לא הולכים להצביע . ואם כן . רק לסמוטריץ ובן גביר . ימין חזק ולא בוגד כמו שני השיכורים האלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו