Yonatan Sindel/Flash90

שוטרים ירו למוות באדם שהשתולל עם סכין שלופה בחיפה; המשטרה: "ניסה לדקור"

על פי הדיווחים אמו של החשוד הייתה זו שדיווחה למשטרה כי הוא משתולל עם סכין ברחוב, ובבדיקה ראשונית של המשטרה עלה כי השוטרים ירו בו לאחר שניסה לדקור אותם. אחד השוטרים נפצע באורח קל. לטענת בני המשפחה הוא סובל מבעיות נפשיות והוא יצא לרחוב במצב קשה

כוחות משטרה ירו היום (שני) למוות בגבר בן 33 ששלף מולם על פי החשד סכין בחיפה. צוות מד"א פינה אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים רמב"ם בחיפה ושם נקבע מותו. לעת עתה המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, וחוקרי מח"ש אף הם הגיעו לזירה.

על פי הדיווחים אמו של החשוד הייתה זו שדיווחה למשטרה כי הוא משתולל עם סכין ברחוב, ובבדיקה ראשונית של המשטרה עלה כי השוטרים ירו בו לאחר שניסה לדקור אותם. אחד השוטרים נפצע באורח קל.

מהמשטרה נמסר כי, "המשטרה פתחה בסריקות לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על אדם שמשתולל ברחוב בחיפה. מבדיקה ראשונית עולה כי שוטרים שהגיעו למקום, זיהו את החשוד וניסו לעוצרו ולאחר שהחשוד ניסה לדקור אותם ירו לעברו וניטרלו אותו כאשר אחד מהשוטרים נפצע באורח קל. ע"פ גורמי רפואה – החשוד, תושב חיפה בן 33 פונה במצב אנוש לקבלת טיפול במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה".

ב'חדשות 12' דווח כי אחותו של בן ה-33 מסרה: "אחי עם בעיות נפשיות. אמא התקשרה למשטרה כי הוא היה במצב קשה יצא לרחוב, השוטרים הגיעו לזירה וירו בו בגב 3 יריות. איך זה קרה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו