Michael Giladi/Flash90

היום הראשון של חול המועד: עשרות אלפים טיילו בשמורות הטבע ובפארקים

בין שמורות הטבע בלטו שמורת הטבע עין גדי עם כ-2,600 מטיילים והבניאס עם כ-2,200 מטיילים. בנוסף, כ-6,000 מטיילים בחרו ללון בחיק הטבע באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ. בין החניונים הבולטים היו חורשת טל, אכזיב ומעיין חרוד

כ- 170 אלף מטיילים טיילו היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים, ביום הראשון של חול המועד. בין הגנים הלאומיים בלטו היום מבחינת תנועת המטיילים קיסריה עם כ-4,200 מטיילים, ירקון-תל אפק ומצדה עם כ-3,000 מטיילים בכל אחד מהם ואשקלון, בית גוברין ואשכול (הבשור) עם כ-2,300 מטיילים בכל אחד מהם.

בין שמורות הטבע בלטו שמורת הטבע עין גדי עם כ-2,600 מטיילים והבניאס עם כ-2,200 מטיילים. בנוסף, כ-6,000 מטיילים בחרו ללון בחיק הטבע באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ. בין החניונים הבולטים היו חורשת טל, אכזיב ומעיין חרוד.

לדברי רעיה שורקי, מנהלת חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים "מזג האוויר הנעים הוציא לטבע מטיילים רבים שנהנו מטבע ירוק ופורח לצד הפעלות רבות וחוויות רבות של רשות הטבע והגנים וסיורים מודרכים של מורי דרך בשיתוף משרד התיירות".

"שמחנו לראות מטיילים רבים בשמורות ובגנים הלאומיים הפתוחים בהן בלטו שמורת הר מירון ושמורת נחל תבור. אנו קוראים שוב לציבור המטיילים לגלות אחריות וערבות הדדית ובמידה ונבצר מהם לממש את הביקור בשמורות ובגנים הלאומיים לאחר שנרשמו, לבטל אותו מבעוד מועד כדי לפנות מקום למטיילים אחרים שרוצים גם להגיע".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו