אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

הירי בחיפה: מח"ש פתחה בחקירה וחקרה את שוטר בחשד למעורבות בירי

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה פתחה בבבדיקת אירוע הירי בחיפה. חוקרי מח״ש הגיעו לזירת האירוע והחלו בבדיקת נסיבות ביצוע הירי. בהמשך עדכנו במח"ש כי שוטר מאזור חיפה נחקר בחשד למעורבות בירי וכי החקירה עדיין נמשכת

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה פתחה בבבדיקת אירוע הירי בחיפה. עם היוודע המקרה הגיעו חוקרי מח״ש לזירת הארוע והחלו בבדיקת נסיבות ביצוע הירי. בהמשך עדכנו במח"ש כי שוטר מאזור חיפה נחקר בחשד למעורבות בירי וכי החקירה עדיין נמשכת.

בחלקה לחקירות שוטרים הוציאו צו איסור פרסום בנוגע לחקירה המתנהלת אודות המנוח וכל מעורב אחר בפרשה. כזכור, מוקדם יותר דיווחנו כי כוחות משטרה ירו למוות בגבר בן 33 ששלף מולם על פי החשד סכין בחיפה. אחותו של בן ה-33 אמרה ל'חדשות 12': "אחי עם בעיות נפשיות. אמא התקשרה למשטרה כי הוא היה במצב קשה יצא לרחוב, השוטרים הגיעו לזירה וירו בו בגב 3 יריות. איך זה קרה".

צוות מד"א פינה אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים רמב"ם בחיפה ושם נקבע מותו. לעת עתה המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, וחוקרי מח"ש אף הם הגיעו לזירה. על פי הדיווחים אמו של החשוד הייתה זו שדיווחה למשטרה כי הוא משתולל עם סכין ברחוב, ובבדיקה ראשונית של המשטרה עלה כי השוטרים ירו בו לאחר שניסה לדקור אותם. אחד השוטרים נפצע באורח קל.

מהמשטרה נמסר כי, "המשטרה פתחה בסריקות לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על אדם שמשתולל ברחוב בחיפה. מבדיקה ראשונית עולה כי שוטרים שהגיעו למקום, זיהו את החשוד וניסו לעוצרו ולאחר שהחשוד ניסה לדקור אותם ירו לעברו וניטרלו אותו כאשר אחד מהשוטרים נפצע באורח קל. ע"פ גורמי רפואה – החשוד, תושב חיפה בן 33 פונה במצב אנוש לקבלת טיפול במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו