Yonatan Sindel/Flash90

ימינה במתקפה: "בצלאל סמוטריץ' הוא נחש בתחפושת צדיק"

בצלאל סמוטריץ' טען כי נפתלי בנט פועל למנוע את הצטרפות גדעון סער לממשלת ימין כדי שיוכל לעמוד בראש ממשלת שמאל, ובתגובה חוטף ממפלגת ימינה: "סמוטריץ' משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר לבחירות חמישיות"

במפלגת ימינה עולים היום (שלישי) למתקפה בוטה נגד ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת הציונות הדתית. בהודעת המפלגה נמסר כי "בצלאל סמוטריץ' הוא נחש בתחפושת צדיק, שכבר הכיש במסלול הקריירה שלו את אורי אריאל ורבים אחרים עליהם דרך למען קידומו האישי שבוער בתוכו".

"הכל – באיצטלה של "לשם שמיים" ומתוך "אידיאלים נשגבים". הוא מנסה לשעבד בכפייה את הציבור הציוני דתי למטרותיו האישיות תוך כדי הכתמת ציבור זה וביזויו".

עוד הוסיפו במפלגה כי "סמוטריץ' משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר בהפקרות את ישראל לבחירות חמישיות וכאוס. ימינה תמשיך להתנהל בנחישות למען הקמת ממשלה לאומית טובה ויציבה בישראל לאור ערכיה".

המתקפה, ברקע ההודעה של סמוטריץ' הבוקר בו כתב בין היתר: "בנט חותר לפירוק המחנה הלאומי וליצירת קרע עמוק שספק אם ניתן יהיה לאיחוי בין מרכיביו. כל זאת לטובת ברית חלופית זמנית, מלאכותית, ותלויה הדבר, שגם לו עצמו ברור שאין לה עתיד לאורך זמן".

בנוסף האשים את יו"ר ימינה כי הוא "פועל אקטיבית מאחורי הקלעים בכדי לסכל את המאמצים לצירופו של גדעון סער לממשלת ימין ומבקש לייצר לעצמו באמצעות סירובו של סער (שהוא אשם בו) לגיטימציה לפירוק המחנה הלאומי ולחבירה חסרת אחריות לשמאל".

סמוטריץ' כתב כי "המהלך הזה של בנט הוא מהלך פזיז, חסר אחריות וקצר רואי. נראה ששאיפותיו האישיות חסרות המעצורים משבשות את שיקול דעתו ועלולות להמיט לאורך זמן אסון על המחנה הלאומי ועל הציונות הדתית".

האיגרת המלאה של יו"ר הציונות הדתית:

מנסים להנדס את תודעת הציבור הדתי והחרדי בצורה מסוכנת / בצלאל סמוטריץ'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו