Yonatan Sindel/Flash90

ליברמן: נתניהו צריך לפנות את מקומו לטובת ח"כ אחר מהליכוד – באותו רגע הכול יסתדר

ליברמן כינס היום ישיבת סיעה ואמר כי ראש הממשלה נתניהו מציע שוחד לחברי כנסת שיערקו אליו. "שליחים בכירים מטעמו של רה"מ פונים לחברי כנסת מכל המפלגות, כולל מישראל ביתנו ומציעים להם תפקידי שרים". ליברמן קרא לנתניהו לפנות את מקומו ולתת את המושכות לח"כ אחר

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אמר בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו: "כשיצאנו למערכת הבחירות האחרונה הגדרתי שלושה יעדים: להחליף את השלטון והעומד בראשו. הקמת קואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה. להיות שר אוצר ולהביא לשיקום כלכלת ישראל. מבחינתי שום דבר לא השתנה".

עוד אמר ליברמן, "דיוני הסרק שמוביל בנימין נתניהו על הקמת ממשלת ימין הם מכבסת מילים לממשלת חסינות והגנה על האינטרסים האישיים שלו. כדי להקים ממשלת ימין יציבה סך הכול דרושה החלטה אחת אמיתית לטובת מדינת ישראל והיא החלטת ראש הממשלה לפנות את מקומו לטובת ח"כ אחר מהליכוד. באותו רגע הכול יסתדר מהר מאוד".

"במקום זה נתניהו מציע שוחד לכל ח"כ אפשרי ובונה את עתידו על עריקים. זה פשוט מדהים. שליחים בכירים מטעמו של רה"מ פונים לחברי כנסת מכל המפלגות, כולל מישראל ביתנו ומציעים להם תפקידי שרים, שריון בליכוד לשתי קדנציות, תקציבים וייצוג במרכז הליכוד. זה שוחד. לא יתכן שבמהלך השנתיים האחרונות התקיימו ארבעה סבבי בחירות ועכשיו מעלים על הדעת בכלל אופציה לסבב בחירות נוסף".

"ברור שאנחנו נמצאים בעיצומו של משבר משטרי עמוק ויש צורך לבחון את שיטת הממשל מחדש. לכן מיניתי את פרופ' יוסי שיין לעמוד בראש צוות שיביא המלצות לשינוי שיטת הממשל. במקום להיכנס לסאגה בלתי פוסקת של סחטנות פוליטית ומשאים ומתנים גועליציונים, לאזרחי ישראל יש את הזכות לדעת עם סיום מערכת הבחירות מי עומד בראשות המדינה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לברמן העמלקי צריך להתפנות עם חבריו לפח אשפה ללא מריצה . צורר מפגר עם מפלגה של שיכורים מעוותי שכל מושחתי עבריינים וגנבים

דחוף. מישהו מכיר פסיאטר רוסי , לרוסי אזרח ותיק, מתוסכל, שנאוי על מכריו משכבר הימים , בעל שגעון גדלות. בעל אמצעים כלכליים גדולים, לכן הנושא הכספי לא רלוונטי. מי שמכיר נא להפנות אותו לרובי ריבלין או כל חבר כנסת , הכתובת שלו ידועה שם לכולם

וכל הדרישות של הכלב הזה הם לא שוחד?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו