Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו מינה את ח"כ זוהר לעמוד בראשות הוועדה המסדרת

בנוסף, זוהר וביטן יובילו את צוות המו"מ הקואליציוני של הליכוד. במפלגה מנסים למנוע תסיסה אפשרית סביב העובדה שנתניהו מתקשה להרכיב ממשלה. מחר אמור להתקיים כנס עם חברי המפלגה וראשי סניפים ופעילים בולטים בליכוד, אך לאחר שההזמנות כבר נשלחו הוחלט לדחות אותו משיקולי לוח זמנים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר לעמוד בראשות הועדה המסדרת שתקבע את הרכבי הועדות הקבועות בכנסת ה-24. כמו כן, תקבע הוועדה את הרכבי הועדות הזמניות לכספים וחוץ ובטחון שיכהנו עד כינון הועדות הקבועות.

בנוסף, נתניהו מינה את ח"כ זוהר לצד ח"כ דוד ביטן לצוות המו"מ הקואליציוני של המפלגה בצל הנסיונות להקים ממשלת ימין בראשותו. בנוסף, ח"כ דוד ביטן מונה ליו"ר לשכת הליכוד, ויחליף את ח"כ זאב אלקין שבמערכת הבחירות חבר למפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער. ח"כ מיקי זוהר, ימונה ליו"ר הוועדה המסדרת.

בתוך כך, בליכוד מנסים למנוע תסיסה אפשרית סביב העובדה שנתניהו מתקשה להרכיב ממשלה. מחר אמור היה נתניהו לקיים כנס עם חברי המפלגה וראשי סניפים ופעילים בולטים בליכוד, אך לאחר שההזמנות כבר נשלחו הוחלט לדחות אותו משיקולי לוח זמנים. טרם נקבע מועד חדש.

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר: "מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי, נפעל להסכמות עם כל סיעות הבית בשיתוף פעולה פורה למען אזרחי ישראל כדי למלא באמונה את השליחות הציבורית ואת רצונם של הבוחרים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו