Yossi Zamir/Flash90

דיווח: זו הפשרה שגורמים במפלגת הליכוד הציעו בנושא אי מינוי שר המשפטים

גורמים בליכוד אומרים כי בשיחות עלתה אפשרות ולפיה כדי לקרב את ימינה לנתניהו בבחירה בין שני הגושים, יש לבחון את מועמדות שקד כפשרה, באופן שבו ימולא הצורך במינוי שר משפטים, וזה יהיה לא מטעם הליכוד ולא מטעם כחול לבן. אפשרות הפשרה הזו מצטרפת ליוזמות אחרות

גורמים במפלגת הליכוד העלו בימים האחרונים הצעת פשרה יוצאת דופן לפתרון הפלונטר שנוצר סביב אי-מינוי שר משפטים, עם פקיעת כהונתו הזמנית בתפקיד של יו״ר כחול לבן בני גנץ – והציעו למנות בינתיים את השרה לשעבר, איילת שקד – כך דווח ב'ווינט'.

על פי הדיווח של העיתונאית מורן אזולאי, גורמים בליכוד אומרים כי בשיחות עלתה אפשרות ולפיה כדי לקרב את ימינה לנתניהו בבחירה בין שני הגושים, יש לבחון את מועמדות שקד כפשרה, באופן שבו ימולא הצורך במינוי שר משפטים, וזה יהיה לא מטעם הליכוד ולא מטעם כחול לבן.

אפשרות הפשרה הזו מצטרפת ליוזמות אחרות שעולות ונבחנות במטרה לקרב את יו"ר ימינה נפתלי בנט ומספר 2 שקד, ולמנוע מהם ממשלה עם גוש מתנגדי נתניהו.

ההצעה למנות את איילת שקד, משום שכבר כיהנה במשרד ומפני שהיא נמצאת במפלגה היושבת כרגע על התפר ולא הכריעה בין נתניהו לבין הצד השני, נשמעה השבוע בשיחות סגורות. בתגובה אמרו גורמים בכחול לבן כי לא יאפשרו את מינויה. מהליכוד לא נמסרה תגובה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רעיון מצויין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו