תאונה קטלנית בירושלים: רוכב אופנוע נהרג; הולך רגל נפצע בינוני

תאונה קשה ברחוב הירושלמי: אופנוען התנגש בהולך רגל, נפצע אנושות ונפטר בבית החולים. הגבר בו התנגש, נפצע בינוני • החובש הבכיר מתאר את רגעי התאונה הקשה: "שני הפצועים שכבו על הכביש", סיפר והוסיף על מאמצי ההחייאה שביצעו במקום

תאונה קשה ברחוב יפו, במרכז העיר ירושלים: רוכב על אופנוע פגע בהולך רגל. כתוצאה מכך, נפגע הגבר החרדי בצורה בינונית ואילו האופנוען נפצע באורח אנוש. השניים פונו לבתי החולים, שם קבעו את מותו של הרוכב.

כוחות ההצלה, חובשים ופארמדיקים שמיהרו להגיע לזירת התאונה, החלו בביצוע פעולות החייאה בפצוע האנוש ובהענקת טיפול רפואי ראשוני לפצועים, ובסיומם פינו אותם לאשפוז.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שמריהו ירט, סיפר: "שני הפצועים שכבו על הכביש, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד".

"מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

לגבי הפצוע החרדי סיפר החובש, כי "הולך רגל, גבר בן 47 שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים תוך המשך טיפול".

מדוברות המשטרה עדכנו כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים בין אופנוע להולך רגל ברחוב יפו בירושלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו