מפחיד: בור בעומק של כשלושה מטר נפער בסלון דירה ברמת גן

בני המשפחה יחד עם יתר תושבי הבניין פונו מדירת הקרקע על ידי המשטרה, זאת מחשש לקריסה כללית של הבניין. המשטרה זימנה בעלי מקצוע על מנת לבחון את גודל הנזק ואת הדרכים לטיפול

דיירי בית ברחוב אשתאול שבצפון רמת הגן התקשרו הבוקר למשטרה ודיווחו על בור שנפער באמצע סלון ביתם בעומק של כשלושה מטר. בני המשפחה יחד עם יתר תושבי הבניין פונו מדירת הקרקע על ידי המשטרה, זאת מחשש לקריסה כללית של הבניין. המשטרה זימנה בעלי מקצוע על מנת לבחון את גודל הנזק ואת הדרכים לטיפול.

מהמשטרה נמסר כי "פונו דיירי בית מגורים בר"ג בעקבות קריסת הקרקע במרכז המבנה. "לפני זמן קצר התקבל במוקד 100 דיווח בדבר בור שנפער במרכז בית ברח' אשתאול בר"ג ובעומק של כ- 3 מטרים, באופן המסכן את דיירי המקום מחשש לקריסה כללית של הבניין", נכתב בהודעת המשטרה בה הוסיפו כי שוטרי תחנת ב"ב פינו את הדיירים זימנו את בעלי המקצוע הנדרשים לבחינה וטיפול.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הגיב לאירוע החריג ואמר: "שני בניינים ברחוב אשתאול 5 ורש"י 10 הוגדרו כמסוכנים בעקבות פריצה בדופן פרויקט בנייה סמוך למקום. דרך הפריצה הזו החלה היסחפות של האדמה עד שהרצפה קרסה בדירות הסמוכות".

עוד ציין שאמה הכהן כי "מהנדסי המבנים המסוכנים של העירייה ואנשי הרווחה הגיעו לשטח יחד עם אנשי הרווחה וקיבלו תדרוך. כמו כן נבדק שאיש מבין הדיירים לא נותר בסכנה או בחוסר מענה לאור אובדן מגוריו".

"ביקשתי דו"ח מסקנות האם מדובר באירוע בלתי נמנע או ברשלנות של החברה שחפרה ודיפנה את הפרויקט הצמוד, רש"י 12, שכרגע בבנייה", הוסיף ראש העירייה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו