התקיפה. צילום: מתוך הטוויטר של ינון מגל

לאחר דיון: השופט הורה לשחרר את החשודים בתקיפת ראש ישיבת ההסדר ביפו

ההחלטה של שופט בית משפט השלום בתל אבי מגיעה למרות דברי נציג המשטרה שלפיהם ככל שמדובר בתיק שהתקיפה בו היא על רקע גזעני, מדובר בתיק חמור מאוד. השופט נענה לבקשת המשטרה ועיכב את החלטתו ביממה על מנת שהיא תוכל להגיש ערר

שופט בית משפט השלום בתל אביב, אור ממון, הורה לשחרר למעצר בית את אחמד ומחמוד גרבוע, החשודים בתקיפת הרב אליהו מאלי ביפו בתחילת השבוע.

ההחלטה של שופט בית משפט השלום בתל אבי מגיעה למרות דברי נציג המשטרה שלפיהם ככל שמדובר בתיק שהתקיפה בו היא על רקע גזעני, מדובר בתיק חמור מאוד. השופט נענה לבקשת המשטרה ועיכב את החלטתו ביממה על מנת שהיא תוכל להגיש ערר.

בפסיקתו קבע השופט אור ממון כי, "מדובר בחשד בעוצמה גבוהה, אולם באשר למניע הגזעני התקדמה החקירה ולטעמי חשד זה לא התגבר וייתכן שאף נחלש באופן משמעותי".

עוד קבע שופט בית משפט השלום בתל אביב כי, "הראיה היחידה שלכאורה תומכת בקיומו של רקע גזעני מקורה בעדות שהיא לא נאמרה באופן מיידי. היא אינה נתמכת בעדויות נוספות של גורמים נוספים שהיו במקום, כולל מצד אותו מוסר אמרה, וכשלטעמי בקריאת עדויות החשודים והעדים האחרים שנכחו באירוע ייתכן שמדובר בטעות או אי הבנה".

כזכור, בתחילת השבוע ראש ישיבת ההסדר ביפו הרב אליהו מאלי הותקף באלימות על ידי שני ערבים. הוא התפנה לבית החולים לבדיקות, אחרי שהוכה באכזריות קשה על ידי הערבים, ברחובה של עיר.

מנכ"ל הישיבה יחד עם ראש הישיבה הרב מאלי הגיעו לאחד הרחובות ביפו על מנת לרכוש שטח מיהודי לטובת הישיבה ותלמידיה. אך כאשר הגיעו למקום, החלו מספר ערבים להתנכל אליהם.

השניים הוציאו מכיסם את הטלפון הנייד כדי לצלם את המתפרעים הערבים – אך בתגובה, החלו לתקוף באלימות קשה את ראש הישיבה כאשר בתיעוד ניתן לראות את אחד הערבים בועט ברב בעוצמה רבה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השופט כנראה לא קיבל בעיטה אף פעם
אולי נלמד אותו שזה כואב מאוד ונעשה רק בכוונת זדון? עד כמה מטומטם אדם יכול להיות תגידו עד כמה.

האזרח התמים הוא הקורבן של ה "צדק והיושר" של מערכת עשיית הצדק במדינת ישראל.
השיבה שופטינו כבראשונה

בגץ תומך טרור.
ביב תומך בגץ תומך טרור!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו