David Cohen/Flash90

איש החסד מתריע וזועק: "חלק גדול מהנפטרים עדיין לא מזוהים – אל תפיצו שמות"

משפחות רבות יושבת בבית וכוססות ציפורנים כאשר הם לא איתרו את יקיריהם וגובר החשש לשלומם. נכון לרגע זה, מרבית משפחות הנפטרים טרם עודכנו על פטירת יקיריהם ועל כן החשש גדול מפני הפצת שמועות שווא, דבר שיכול לגרום לסכנת נפשות של ממש בקרב המשפחות הדאוגות

בשעות האחרונות מופצות ברחבי הרשת שמות של נפטרים לכאורה אשר קיפחו את חייהם באסון הנוראי שהתרחש הלילה, ליל ל"ג בעומר במעלה הר מירון סמוך ונראה לציון התנא האלוקי רשב"י זיע"א.

אלא, שמשפחות רבות יושבת בבית וכוססות ציפורנים כאשר הם לא איתרו את יקיריהם וגובר החשש לשלומם. נכון לרגע זה, מרבית משפחות הנפטרים טרם עודכנו על פטירת יקיריהם ועל כן החשש גדול מפני הפצת שמועות שווא, דבר שיכול לגרום לסכנת נפשות של ממש בקרב המשפחות הדאוגות.

מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד אומר הבוקר כי: "הנפטרים מהאסון הקשה בדרכם למכון באבו כביר, חלק גדול לא מזוהים. כל משפחה שיודעת שיש חשש לקרוב המשפחה ובדקה ואינו נמצא בבתי חולים שתשלח נציגות מהמשפחה למתן עדות ובמידת הצורך לזהות".

ישראל מורגנשטרן יו"ר זק"א ישראל יצא בבקשה לציבור ואמר כי, "אנא אל תפיצו שמות ברשתות, חלק גדול מהמשפחות שבניהם לא אותר יושבות ובוכות. חלק מהמשפחות אינם יודעות וחלק מהנפטרים לא זוהו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו