Sraya Diamant/Flash90

הפצוע בפיגוע משחזר: "נשכבתי על הרצפה, מילימטר אחד ומצבי היה אחר"

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מטופלים שלושת תלמידי הישיבה הגבוהה באיתמר שנפצעו הערב בפיגוע הירי בצומת פתוח • הבחור שנפצע באורח קל שחזר: "פתאום שמעתי רעש אדיר ופיצוץ ושמעתי יריות. מהר נשכבנו על הרצפה וכל השאר ניסו לעזור"

ד"ר מאור ממן, סגן מנהל בית החולים בילינסון בפתח תקווה שאליו פונו הנפגעים מפיגוע הירי בצומת תפוח עדכן הערב (ראשון) כי מצבו של יהודה גוואטה מירושלים (19) מוסיף להיות אנוש וכי נשקפת סכנה לחייו. בניה פרץ (19) מבית שאן נפצע קשה בפיגוע, ומצבו של עמיחי חלא (19) מוגדר קל.

עמיחי חלא, הפצוע קל בפיגוע, תיאר בשיחה עם ynet את רגעי החרדה: "דיברנו כמה חבר'ה בתחנה ופתאום שמעתי רעש אדיר ופיצוץ ושמעתי יריות. מהר נשכבנו על הרצפה וכל השאר ניסו לעזור. הייתי עם הגב למחבלים ורק אחרי שנשכבתי הבנתי שירו עלינו וברחו לכיוון שכם".

"מהר מאוד התחילו לפנות את הפצועים ואז ראיתי שנפצעתי מכדור בעורף. רק כשהייתי על הרצפה הבנתי שהיה פה פיגוע. אם הייתי עומד מילימטר ימינה או שמאלה, מצבי היה אחרת".

הפצוע מוסיף, "אני יודע שנעשה לי נס, אבל אנחנו חייבים כעת להתפלל על החברים שלי. אתה חי בשגרת היום-יום ואתה לא מבין באיזה מקום אתה נמצא ומה עלול להתרחש ברגע".

חובש בכיר במד"א אביאל ממליה סיפר: "שלושת הפצועים היו בתחנת האוטובוס, שניים מהם שכבו מחוסרי הכרה והשלישי ישב בהכרה. מיד התחלנו להעניק להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד מהם אנוש ובוצעו בו פעולות החייאה, השני קשה מעורפל הכרה והשלישי בהכרה מלאה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture