צה"ל עורך סריקות אחרי המחבלים; פלסטינים מתעמתים עם הלוחמים • צפו

הצבא החל במרדף אחר הרכב שנמלט מהמקום וחסם את צירי התנועה לכיוון כפר חווארה שלעברו ככל הנראה נמלטו המחבלים • ארגוני הטרור בירכו על פיגוע הירי: "התגובה הטבעית לפשעי הכיבוש וכתמיכה לאחינו במזרח ירושלים"

אחרי פיגוע הירי היום (ראשון) בצומת תפוח, החל צה"ל במרדף אחרי הרכב בו נסע המחבל או המחבלים, שלפי ההערכות נמלט לעבר חווארה. עימותים בין פלסטינים לכוחות צה"ל גם בכפר ביתא.

גורם צבאי מסר כי "ביממה האחרונה התגברה ההסתה ברשתות החברתיות ואיתה הקריאות לביצוע פיגועים. בהערכות מצב דובר על פיגועי ההשראה, וזה פיגוע שני היום ואנו נערכים למפגעים בודדים נוספים".

מדובר צה"ל נמסר: "לוחמי צה"ל סורקים אחר רכב חשוד ממנו בוצע ירי בצומת תפוח. בהמשך לדיווח הראשוני, התקבל דיווח על רכב חשוד שהגיע לצומת תפוח וממנו בוצע ירי לעבר מספר אזרחים ששהו בנקודה, ישנם מספר נפגעים. כוח צה״ל הגיב בירי לעבר הרכב החשוד שנמלט מהמקום. כוחות צה"ל סורקים אחר הרכב החשוד ומבצעים חסימות במרחב".

דובר חמאס מברך על פיגוע הירי בצומת תפוח. "הפיגוע מגיע במסגרת התגובה הטבעית לפשעי הכיבוש וכתמיכה לאחינו במזרח ירושלים", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

הג'יהאד האסלאמי גם מברך על הפיגוע בצומת תפוח ומציין כי הוא "מסר בשם העם הפלסטיני כולו, לפיו ירושלים היא קו אדום". בהודעה גם נאמר כי הפגיעות של ישראל במקומות הקדושים, יגרום לפיצוץ של כעס בפרצוף של ישראל.
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני מתעניין אם את חשבון הטוויטר של המחבל הזה יחסמו?
או שזה רק ליהודים ותומכיהם?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture