צילום פלאש 90

לאה נהרגה מפגיעת רקטה: "הייתה אישה מלאת חיים, הבית בו גדלנו נותר הפוך"

לאה יום טוב היא האשה שנהרה הלילה מפגיעת הרקטה בעיר ראשון לציון. ילדיה סיפרו כיצד גילו על האסון: "התקשרתי לאימא, היה תפוס, ניסינו עוד הפעם ועוד הפעם, התחילו שמועות משכנים על שהייתה פה פגיעה, חלונות התנפצו, ואז הגענו הנה, היו כאן כוחות הצלה"

לאה יום טוב (63), תושבת ראשל"צ, נהרגה אמש בהתפוצצות הרקטה בראשון לציון. בשיחות עם כלי התקשורת, סיפרו הבוקר ילדיה: "שמענו את האזעקה והתקשרנו לאמא לראות מה איתה. ניסינו להתקשר שוב ושוב, ואז התחילו השמועות מהשכנים על פגיעה ועל חלונות מנופצים".

"אמא הייתה אישה מלאת שמחת חיים, שכל הזמן שמה את האחרים לפניה. אנחנו כל הזמן דיברנו איתה, היא הייתה אישה של אהבה, של עזרה, של נתינה גדולה", ספדו הבנים.

בשיחות עם הכתבים של אתרי וואלה וויינט הוסיפו, "יש משפחות שמשלמות מחיר כבד. למרות הכאב, אנחנו וכל עם ישראל נמשיך קדימה. אנחנו מנסים לעכל, זה מחיר כבד מאוד".

"מגיל 12-13 אנחנו פה בבית הזה. מלאים בזכרונות. הילדים שלנו מרגישים חלק מהבית הזה. כרגע הבית הפוך, מלא זכוכיות, תוהו ובוהו. היא הייתה סבתא שנתנה לכל נכד את ההרגשה שהוא כל העולם מבחינתה. גם אמא כזו היא הייתה כמובן. אנחנו כרגע מנסים פשוט לעכל ולהבין".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו