Avi Roccah/Flash90

רקטות החמאס פגעו בקווי המתח ובעזה יש חשמל רק 5 שעות ביממה

חמישה מתוך עשרה קווי מתח גבוה המזינים את עזה נפגעו עקב הירי מהרצועה - כך מעדכנים בחברת החשמל שם מוסיפים כי אין אפשרות לתקן אותם עד לסיום הירי • כתוצאה מכך ומהמחסור בדלק, אומר גורם ביטחוני כי יש בעזה חשמל רק במשך 5 שעות ביממה

ירי הרקטות של חמאס לא פוגע רק באזרחי מדינת ישראל אלא גם בתושבי רצועת עזה. מעבר לסיכון חייהם עם שיגור הרקטות מתוך ריכוזי אוכלוסייה, הדבר גם משפיע על איכות החיים ברצועה.

אחוזים רבים מהרקטות שיורים ארגוני הטרור, חמאס והג'יהאד האסלאמי לעבר ישראל, נוחתים ומתפוצצים בעזה. חלקם גם גרמו להרוגים. מעבר לכך, הרקטות גם פגעו בקווי המתח המזינים חשמל לרצועת עזה.

חברת החשמל הודיעה כי 5 מתוך עשרת קווי מתח גבוה נפגעו, וכי אין להם יכולת לתקן אותם עד לסיום הלחימה כאשר חמאס יפסיק את שיגור הרקטות. עובדי חברת החשמל לא יכולים להגיע למקום תחת ירי.

כתוצאה מכך, ובשל המחסור בדלק עקב סירוב ישראל להכניס סחורות לרצועה בזמן שארגוני הטרור השולטים בהם אחרי שנבחרו על ידי התושבים יורים לעבר ישראל, יש ברצועה חשמל רק במשך 5 שעות ביממה.

גורם ביטחוני בכיר אמר כי מתוך 4 טורבינות בתחנת הכל של רצועת עזה, רק אחת עדיין פעילה. ההערכה היא כי כבר ביממה הקרובה יהיו לתושבי הרצועה רק 4 שעות של חשמל ביום.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

במקום לנתק להם חשמל ומיים צריך לחבר חשמל למיים!

מגיע להם 🙃😁

אם ממשלת ישראל תיתן לחמאס ארגון טרור חשמל צריך להפיל את הממשלה הזאת .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו