Gili Yaari /Flash90

בכיר חמאס: המאמצים להביא להפסקת אש יצליחו – הדבר יקרה בתוך יום-יומיים

בהצהרה שמסר הערב התייחס מוסא אבו מרזוק לנושא הפסקת האש בין ישראל לחמאס ואמר כי, "אני סובר שזה יצליח כי קצב השיח בסוגייה הזו הפך ברור וכי המשוואות שחמאס הציבה מהרגע הראשון היו לטובת הדבר: אמרנו אם הם יוסיפו נוסיף גם אנחנו ואם יעצרו נעצור גם אנחנו"

בכיר ארגון הטרור חמאס, מוסא אבו-מרזוק, אמר הערב (רביעי) כי להערכתו המאמצים להביא להפסקת אש יצלחו והדבר יקרה בתוך יום-יומיים. דבריו מגיעים ברקע הדיווחים על הפסקת אש בין ישראל לחמאס ביום שישי הקרוב כשברקע ממשל ביידן לוחץ על ישראל להגיע להפסקת אש ולא לתקוף יותר ברצועה.

בהצהרה שמסר הערב התייחס בכיר חמאס לנושא הפסקת האש בין ישראל לחמאס ואמר כי, "אני סובר שזה יצליח כי קצב השיח הישראל בסוגייה הזו הפך ברור וכי המשוואות שחמאס הציבה מהרגע הראשון היו לטובת הדבר: אמרנו אם הם יוסיפו נוסיף גם אנחנו ואם יעצרו נעצור גם אנחנו".

אבו-מרזוק הוסיף כי בסבב הלחימה האחרון ישראל ניסתה לחסל את ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מחמד דף, את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סנוואר ואת בכיר הארגון, מרוואן עיסא, אך הניסיונות הללו כולם נכשלו וכולם בטוב: "דף במצב טוב והוא מנהל את המערכה, סנוואר ועיסא לא נפגעו, מצבם טוב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו