Avshalom Sassoni/FLASH90

ערבי נוסף נעצר בחשד לזריקת בקבוק התבערה שפצעה בן 12 ביפו

בתחילה החשד היה שיהודים ביצעו את המעשה שזכה לגינויים בארץ ובעולם, אך לאחר מכן התחזק החשד שמדובר ב"טעות בזיהוי" של פורעים ערבים שחשבו כי מדובר בבית יהודי ולכן השליכו לעברו בקבוק תבערה • אבי המשפחה מסרב להאמין לכך שהחשודים במעשה הם ערבים

חקירת השלכת בקבוק התבערה על בית ביפו שגרמה לפציעתו הקשה של ילד בן ה-12 מסתעפת לאחר שהמשטרה התירה לפרסום היום כי נעצר חשוד נוסף בפרשה, ערבי בן 30 מיפו.

את המעצר ביצעו היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז ת"א בשת"פ השב"כ, לאחר ששני הגופים פתחו בחקירה משותפת מיד לאחר האירוע עם קבלת דיווח בדבר חשד להשלכת בקת"ב אל תוך בית ביפו דרך החלון, במהלכו נפגע באורח קשה נער בן 12 תושב המקום.

בלשי הימ"ר ואנשי שב"כ עצרו תחילה חשוד ראשון – תושב יפו בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות באירוע וכעת עם התפתחות החקירה ובהתאם לממצאיה, עצרו הבוקר חשוד נוסף – אחיו של העצור הראשון.

הילד שנפצע הוא מוחמד גינדזי בן ה-12 בשכונת עג'מי. מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי מצבו של הנער מוגדר כעת טוב, בהכרה מלאה, נושם בכוחות עצמו ומתקשר עם הצוות המטפל ובני משפחתו.

כזכור, בתחילה החשד היה שיהודים ביצעו את המעשה שזכה לגינויים בארץ ובעולם, אך לאחר מכן התחזק החשד שמדובר ב"טעות בזיהוי" של פורעים ערבים.

בית משפט השלום בתל אביב האריך השבוע ב-9 ימים את מעצרו של החשוד המרכזי. ב'חדשות 12' דווח כי ההחלטה להאריך את מעצרו התקבלה בין היתר הודות ל"ראיית זהב" שהמשטרה הצליחה להשיג: ממצאי DNA שקושרים את החשוד ליידוי בקבוק התבערה לתוך בית המשפחה שבה נפצעו שני אחים. אחד מהם, מוחמד בן ה-12, נכווה באורח קשה בפניו והוא עדיין מאושפז בבית החולים ואחותו בת ה-10 נפצעה באורח קל.

סברי גינדזי, אבי המשפחה, אמר כי הוא מסרב להאמין לכך שהחשודים במעשה הם ערבים. "היו קישוטי רמדאן סביב הבית – אם זה היה ערבי שרצה לזרוק על יהודי בקבוק תבערה הוא היה רואה את הקישוטים ולא זורק", הסביר בריאיון ל'חדשות 12' והוסיף, "יהודי יזרוק בקבוק תבערה על יהודי? לא. ערבי יזרוק בקבוק תבערה על ערבי? לא".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו