Abed Rahim Khatib/FLASH90

העיתון הערבי מדווח: "61 פעילי ארגון חמאס נהרגו במבצע – בהם 8 בכירים"

לטענת העיתון הערבי, במדינת ישראל טענו לאחר הפסקת האש כי חיסלו יותר מ-200 פעילי טרור בנוסף לעוד 25 בכירים, אם כי חלקם משתייכים לג'יהאד האיסלאמי ולא לארגון הטרור חמאס. על פי הדיווח, 61 מאנשי הזרוע הצבאית של חמאס - מתוכם שמונה בכירים בארגון הטרור

העיתון הערבי "אל-קודס" מדווח הבוקר (רביעי) כי על פי בדיקה שערך, במהלך מבצע "שומר החומות" ברצועת עזה נהרגו 61 מאנשי הזרוע הצבאית של חמאס – מתוכם שמונה בכירים בארגון הטרור.

לטענת העיתון הערבי, במדינת ישראל טענו לאחר הפסקת האש כי חיסלו יותר מ-200 פעילי טרור בנוסף לעוד 25 בכירים, אם כי חלקם משתייכים לג'יהאד האיסלאמי ולא לארגון הטרור חמאס.

ב'ווינט' צויין כי, חמאס נמנע לאורך המבצע מלדווח את מספר הלוחמים בארגון הטרור שנהרגו, וייתכן כי הוא עצמו לא ידע מה מספרם המדויק בתום 11 ימי הלחימה: רק לאחר הפסקת האש החל הארגון לחפור במנהרות הרבות שצה"ל הפציץ ברחבי רצועת עזה, על מנת לחלץ משם גופות.

בתיעודים שהופצו ברחבי הרשת במהלך הימים האחרונים נראה כיצד טרקטורים עובדים במשך שעות רבות בכדי להוציא את גופות ההרוגים מהמנהרות בעזה. על פי הדיווחים מדובר במספר גדול מזה שדיווח עליו ארגון הטרור חמאס.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו