Gershon Elinson/Flash90

בחברון זועמים: "כל עוד הקמת ממשלת שמאל על הפרק, 'ימינה' לא רצויים פה"

חבר הכנסת ניר אורבך אמור היה להגיע לסיור בעיר חברון ובמערת המכפלה, אך נדחה על ידי אנשי היישוב היהודי בעיר האבות שזועמים על האפשרות לפיה תצטרף בסופו של דבר מפלגת ימינה לממשלת שמאל עם יאיר לפיד ובתמיכת המפלגות הערביות

חבר הכנסת ניר אורבך ממפלגת ימינה, אמור היה להגיע הבוקר (חמישי) לביקור במערת המכפלה ובעיר חברון, אך ביקורו בוטל ברגע האחרון אחרי המסרים שקיבל מאנשי היישוב היהודי בעיר האבות שהודיעו לו כי הוא דמות בלתי רצויה במקום.

לפי הדיווח באתר סרוגים, התכנית הייתה כי אורבך יבוא לסיור במערת המכפלה, יממה אחרי החלטת שר הביטחון בני גנץ לדחות את הנגשת המקום לנכים. בנוסף, אמור היה לבקר בישיבת שבי חברון ואף להיפגש עם ראש הישיבה הרב חננאל אתרוג.

גורמים בישוב היהודי בחברון אמרו לסרוגים: "העברנו מסר לפיו כל עוד האופציה של הקמת ממשלת שמאל על הפרק, אנשי ימינה לא רצויים פה". בישוב היהודי בחברון יש כעס גדול על חברי ימינה לדבריהם: "אנחנו לא חושבים שיש אחד במחנה הימין שלא כועס על תאוות השלטון של בנט ושקד".

מטעמו של אורבך נמסר בתגובה לביטול הסיור: "אני נרתם תמיד לסיוע ליישוב היהודי בחברון, בעיר האבות, שורש האומה הישראלית, במיוחד יום אחרי ששר הביטחון הודיע על ביטול הנגשת מערת המכפלה. בעז"ה נקבע חדש כשיתאפשר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עדיף בחירות מאשר ממשלת שמואל או להשען על רע"ם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו