Yonatan Sindel/Flash90

זה מה שצפוי לעשות ראש הממשלה נתניהו אם תקום ממשלת שמאל

הוא עדיין נלחם בכל כוחו להקמת ממשלת ימין וסיכול ממשלת שמאל בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט, אך במערכת הפוליטית כבר מתכוננים ליום שאחרי ומנסים לחשוב מה יעשה בנימין נתניהו אם ייצא מהבית ברחוב בלפור • מקורביו מסבירים ועונים על השאלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו עדיין לא מתייאש וממשיך לפעול להקמת ממשלת ימין וסיכול הקמת ממשלת שמאל בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט. אחת השאלות המסקרנות במערכת הפוליטית: מה יעשה אם ייכשל?

אם במקרה התכנית של בנט תצליח והוא יעמוד בראשות ממשלה המורכבת ממפלגות גוש 'רק לא ביבי', מה יעשה נתניהו – שייצא לראשונה אחרי אלפי ימים ברציפות מהבית ברחוב בלפור?

בניגוד להערכות הרבות במערכת הפוליטית כי ינהג כפי שעשה בעבר וכפי שעשו מרבית ראשי הממשלות שהפסידו, שפרשו והלכו לעשות לביתם תוך המתנה להזדמנות לחזור – מקורביו סבורים אחרת.

ירון אברהם דיווח בחדשות 12 כי נתניהו אינו מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים ולפנות את מקומו בליכוד, אלא להפך. הוא צפוי להישאר בכנסת ולכהן כיו"ר האופוזיציה.

גורמים שונים ששוחחו עם נתניהו ביממה האחרונה, הבינו ממנו כי ילך לראשות האופוזיציה "בכל הכוח" וימשיך לנהל את משפטו משם.

בכוונת נתניהו לאתגר באופן קבוע את בנט, לפיד, סער ואלקין על-ידי העלאה של שלל הצעות חוק, יוזמות והצהרות תקשורתיות שיביכו אותם פעם אחר פעם. גורם בליכוד מסר: "לא ניתן להם מנוח, נראה להם שהם לא יכולים לממש איזושהי אידאולוגיית ימין בממשלה הזו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נתניהו מוכיח שהוא טרול בדיוק כמו אורן חזן!

אדני ראש הממשלה. העם חייב לך הרבה. גם אתה חייב לו הרבה. בשעת משבר זו אם לא תפנה את מקומך אתה הולך להמית אסון על עם ישראל עם הקמת ממשלת שמאל כזאת.

תסתום מטומטם 2 מליון איש בחרו ביבי. מי אתה שתגיד לו ללכת???

נכון ביב צריך ללכת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו