Yonatan Sindel/Flash90

אייכלר במליאת הכנסת: "אדם שרוצה לזרוק אותנו למזבלה הוא יהיה שר האוצר?!" • צפו

ח"כ אייכלר תקף במליאת הכנסת: "כל הזמן מדברים פה על טוהר המידות, ובסוף נותנים את וועדת הכספים לשר האוצר. שש עשרה שנים שלא היה בישראל מצב ששר האוצר ויו"ר וועדת הכספים הם מאותה מפלגה, ועוד מפלגה סקטוריאלית של שבעה מנדטים בלבד"


ח"כ ישראל אייכלר נשא דברים במליאת הכנסת, ותקף את הממשלה הנרקמת בימים אלו. קודם לכן התייחס להצעה שהציע לראש הממשלה: "לפני כמה שבועות, אני וידידי סגן השר הרב פרוש, שלחנו מכתב לראש הממשלה והצענו לו בידידות ומתוך הערכה לפועלו הרב, שיודיע שכל מי שיצליח לגבש מאחוריו 61 חברי כנסת מהימין, יקבל רוטציה ראשונה בתפקיד ראה"מ. לפי ההצעה בזמן הזה נתניהו יכהן כראש הממשלה החליפי, ואחר כך יכנס לתפקיד ראש הממשלה".

"חבל מאוד שרק אמש הוא הציע את זה, אבל עכשיו זה כבר מדי מאוחר. וזה נורא, כי עומדת לקום פה ממשלה שמצד אחד היא ממשלת מרבה רגליים, ולא תחזיק מעמד. אבל הולכים להעמיד בה כשר אוצר אדם שהכריז שהוא רוצה לזרוק אותנו במריצות למזבלות. הוא יהיה שר האוצר?!"

ח"כ אייכלר הוסיף: "כל הזמן מדברים פה על טוהר המידות, ובסוף נותנים את וועדת הכספים לשר האוצר. שש עשרה שנים שלא היה בישראל מצב ששר האוצר ויו"ר וועדת הכספים הם מאותה מפלגה, ועוד מפלגה סקטוריאלית של שבעה מנדטים בלבד. כל התפקיד של הכנסת הוא לבקר את הממשלה ולפקח עליה. פה שר האוצר יקבל את הכוח לפקח על עצמו, הוא ישלוט גם על וועדת הכספים".

"אני פונה לאותם אנשים שמרכיבים את הממשלה החדשה: איפה השכל שלכם? איך אתם נותנים לנטרל את הכנסת ולתת את וועדת הכספים בידי שר האוצר?

"עברנו את ממשלת שרון לפיד, עברנו את ממשלת בנט לפיד, נעבור גם את הממשלה הזאת בעזרת השם. ה' ילחם לכם, ואתם תחרישון. המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד", סיים ח"כ אייכלר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נא להפסיק להתבכיין!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture