פעילות חיזבאללה? כוחות צה"ל ומשטרת ישראל סיכלו הברחת אמל"ח בגבול לבנון

צה״ל בודק בין השאר האם נסיון ההברחה נעשה בסיוע של ארגון הטרור חיזבאללה. הכוחות היו במעקב אחר החשודים לאורך כל האירוע. במהלך המעצר נתפסו 15 אקדחים, חומרים מסוכנים ועשרות מחסניות בשווי כולל מוערך של כ-2,000,000 ₪. החשודים והממצאים הועברו לחקירת כוחות הביטחון

תצפיות צה"ל זיהו אתמול (רביעי) במהלך מעקב, חשודים שהעבירו תיקים משטח לבנון לשטח ישראל באזור מתת שבמרחב החטיבה המרחבית "ברעם". כוחות צה"ל והמשטרה היו במעקב אחר החשודים לאורך כל האירוע ועצרו את החשודים הישראלים.

במהלך המעצר נתפסו 15 אקדחים, חומרים מסוכנים ועשרות מחסניות בשווי כולל מוערך של כ-2,000,000 ₪. החשודים והממצאים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. צה״ל בודק בין השאר האם נסיון ההברחה נעשה בסיוע של ארגון הטרור חיזבאללה.

מצה"ל נמסר: "כוחות צה״ל ומשטרת ישראל חוקרים את העומדים מאחורי הברחת האמל״ח ומובילים מאמץ נרחב אל מול תופעת הברחות חומרים מסוכנים והאמל״ח מגבול לבנון".

במחוז הצפוני במשטרה הוסיפו כי יחידת הגבולות של ימ"ר צפון מקיימת מארבים שגרתיים בגבולות לבנון ירדן במטרה למנוע הברחות של אמצעי לחימה וחומרים מסוכנים. "אתמול בשעות הבוקר תצפית של צה"ל בגבול לבנון, זיהתה דמות שמגיעה משטח ישראל לכיוון גדר הגבול כוח של יחידת הגבולות הוקפץ למקום ועצרו חשוד אחד (24, ג'דידה מכר) בסמוך לגבול המערכת".

במשטרה ציינו כי "פעילות היחידה המיוחדת הינה החוליה המבצעית הראשונה בשרשרת הפעילויות המבוצעות במסגרת המדיניות "ליבש את הביצה ולא רק לתפוס את היתושים" שמוביל מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון לביא ועזר מטפלת בכל תופעת הנשק הבלתי חוקי החל מנתיבי הברחות הנשק, דרך סוחרי הנשק ועד למבצעי הירי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו