סעיף בהסכם בין בנט ולפיד קובע את הכיוון: הממשלה פתוחה למפלגות החרדיות

צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ההסכם בין בנט ולפיד קובע את הכיוון: הממשלה פתוחה למפלגות החרדיות

ביש עתיד ובימינה סיכמו כי הממשלה שתוקם תתמוך בצירופן של סיעות נוספות לקואליציה. גורמים בגוש השינוי אמרו כי הנוסח נועד לאפשר את כניסת החרדים לממשלה בהמשך הכהונה מבלי לקבל את הסכמת כל המפלגות בקואליציה. בנט בראיון: "ליברמן נתן מילתו שלא תהיה פגיעה בחרדים"

ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי המיועד יאיר לפיד החליטו כי הם יפעלו לצרף בהמשך את אחת המפלגות החרדיות. לפי הדיווח של יובל קרני ב'ווינט', לפיד ובנט הסכימו להשאיר את הדלת פתוחה להצטרפות מפלגות נוספות לקואליציה.

בדיווח נכתב כי בהסכם שנחתם וטרם נחשף, בנט ולפיד יגיעו להבנות על הרחבת הקואליציה וצירוף מפלגות נוספות לממשלה ללא הצורך לקבל את הסכמת יתר השותפות. "הממשלה, לפי החלטת ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי, תתמוך בצירופן של סיעות נוספות לקואליציה", כך נכתב בהסכם.

גורמים בגוש השינוי אמרו לפרשן הפוליטי כי הנוסח נועד לאפשר את כניסת החרדים לממשלה בהמשך הכהונה מבלי לקבל את הסכמת כל המפלגות בקואליציה. בתגובה לפרסום אמרו בימינה וביש עתיד: "איננו מתייחסים להסכמים הקואליציוניים בטרם יונחו על שולחן הכנסת".

במהלך ראיון ל'חדשות 12' בנט נשאל כיצד הסכים להקים ממשלה על איווט ליברמן שהבטיח כי יעשה הכל נגד הציבור החרדי. בנט השיב: "ליברמן נתן מילתו שלא תהיה פגיעה בחרדים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השאלה מי קובע מה פגיעה בחרדים ?
לימודי ליב"א זו פגיעה ? ללכת לצבא זו פגיעה ??
לדעת ליברמן זה לטובת החרדים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו