צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"צריך להחליף את נתניהו": בכיר מפלגת הליכוד מתכוון להתמודד מול רה"מ בפריימריז

אדלשטיין בכיר הליכוד הודיע לבכירי מפלגתו כי הוא מתכוון להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים במפלגה. על פי הדיווח בימים האחרונים הוא אף נפגש עם פעילים בולטים והודיע להם על כוונתו. מדובר בבכיר הראשון בליכוד שהודיע בשיחות סגורות על רצונו להחליף את נתניהו

שר הבריאות יולי אדלשטיין אשר נחשב לבכיר מפלגת הליכוד הודיע לבכירים במפלגתו כי בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה מול ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך הפריימריז שיתקיימו כבר בקרוב. בימים האחרונים הוא אף נפגש עם פעילים בולטים במפלגה וביקש את תמיכתם.

על פי הדיווח של העיתונאי מיכאל שמש ב'כאן חדשות', שר הבריאות אדלשטיין אמר בשיחות סגורות לבכירים במפלגת הליכוד כי "צריך להחליף את נתניהו". דבריו מגיעים ברקע הביקורת שנשמעת על נתניהו וכן ברקע הפריימריז לראשות המפלגה שיתקיימו בקרוב, בכפוף להכרעת נתניהו ומזכירות הליכוד.

מלשכת שר הבריאות נמסר בתגובה לפרסום: "המשימה המשותפת של כולנו היא לסכל את הממשלה הנשענת על קולות התנועה האיסלאמית. שר הבריאות נוהג לעדכן את הציבור בקולו ולא באמצעות גורמים אנונימיים בכל הקשור להחלטות משמעותיות".

רק לפני תקופה קצרה הציע שר האוצר ישראל כ"ץ הצעה לפיה נתניהו יאפשר למרכז הליכוד לבחור מועמד זמני שיכהן כראש ממשלה במשך שנה. עם זאת, בהצעה של כ"ץ נתניהו נשאר יו"ר התנועה. המתווה של שר האוצר, שהוצג כפתרון לחוסר היכולת של נתניהו להרכיב ממשלה, זכה לביקורת רבה בתוך הליכוד וירד מהפרק.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק נקווה שהוא לא יפגע כמו גדעון סער אם הוא יפסיד, ולא יבגוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו