Olivier Fitoussi/Flash90

יש תאריך ושעה: הממשלה החדשה של בנט ולפיד תושבע ביום ראשון אחה"צ

על פי ההודעה המליאה תתכנס אחר הצהריים ובשעה 16:00 תתקיים השבעת הממשלה החדשה של בנט ולפיד. נכון לרגע זה 44 צפויים להתנגד לממשלה ו-66 חכי"ם יצביעו בעדה. ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנאום במליאה קודם השבעת הממשלה החדשה כ"ראש הסיעה הגדולה שאינה צד להסכם

לאחר ימים ארוכים החליט יו"ר הכנסת יריב לוין להביא למליאה את השבעת הממשלה החדשה של יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד כבר ביום ראשון הקרוב.

על פי ההודעה המליאה תתכנס אחר הצהריים ובשעה 16:00 תתקיים השבעת הממשלה החדשה של בנט ולפיד. נכון לרגע זה 44 צפויים להתנגד לממשלה ו-66 חכי"ם יצביעו בעדה.

בתוך כך, יו״ר הוועדה המסדרת, ח״כ אלהרר ממפלגת יש עתיד, הודיעה לחברי הכנסת כי תכנס מחר בשעה 9:30 את הוועדה המסדרת על מנת לאשר את קיום הישיבה המיוחדת להשבעת הממשלה ביום א' הקרוב בשעה 16:00.

ח״כ קארין אלהרר אמרה: "אזרחי ישראל זקוקים לממשלה הזו לאחר שנים ללא תקציב, שנים בהם לא היה מי שידאג לחינוך, לבריאות ולכלכלה. ממשלה שתדאג לסוגיות הבוערות ולכל אזרחי מדינת ישראל".

עוד דווח כי, ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנאום במליאה קודם השבעת הממשלה החדשה כ"ראש הסיעה הגדולה שאינה צד להסכם לתמיכה בממשלת החילופים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כרגיל הציונות הדתית הפילה ממשלת ימין .אם סמוטריץ לא היה מתעקש נתניהו היה מקים ממשלה עם מנצור עבאס .

רחלי, וזה נראה לך עדיף?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו