בשל המשך התפרצות הקורונה: בריטניה דוחה את סבב הסרת ההגבלות

הודעתו של ג'ונסון באה בעקבות הגידול המשמעותי שחל לאחרונה במספר הנדבקים ברחבי ברטניה וזאת בשל התפשטותה הממושכת של הווריאנט ההודי של נגיף הקורונה. במסיבת עיתונאים אמר ג'ונסון כי, אני בטוח שלא נצטרך יותר מאשר עוד ארבעה שבועות"

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הודיע הערב (שני) במסיבת עיתונאים כי ממשלתו בארבעה שבועות את סבב הסרת הגבלות הקורונה באנגליה, שהייתה אמורה להתחיל בעוד שבוע.

הודעתו של ג'ונסון באה בעקבות הגידול המשמעותי שחל לאחרונה במספר הנדבקים ברחבי ברטניה וזאת בשל התפשטותה הממושכת של הווריאנט ההודי של הנגיף. ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון אמר כי חלה עלייה של 64% במספר הנדבקים השבועי, וכי הסרה של עוד הגבלות כעת עלולה להוביל לאלפי מקרי מוות.

במסיבת עיתונאים אמר ראש ממשלת בריטניה כי, "המעשה ההגיוני הוא להמתין רק עוד קצת. במצב העניינים הנוכחי, ובהסתמך על הראיות שאני רואה כרגע, אני בטוח שלא נצטרך יותר מאשר עוד ארבעה שבועות".

ג'ונסון אמר כי לפי שעה ניכרת לא רק עלייה במספר הנדבקים החדשים, אלא גם במספר המאושפזים במחלקות לטיפול נמרץ. ב'ווינט' דווח כי היום דיווחה בריטניה על 7,742 נדבקים חדשים ועוד שלושה מתים ביממה האחרונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו