Yonatan Sindel/Flash90

הרב קרא לא לרכוש תוצרת חקלאית מערבים; ח"כ דורש לפתוח בחקירה

"חובתינו המוסרית היא לא לפרנס את מי שרוצה ברעתינו", אמר הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת שקרא: "מצווה לרכוש רק מחקלאים יהודים ולא מערבים" • ח"כ מוסי רז ליועמ"ש: "פתח בחקירה פלילית נגד רב העיר צפת בחשד לפרסום הסתה לגזענות"

הרב שמואל אליהו מבכירי רבני הציונות הדתית ורב העיר צפת אמר כי יש לרכוש תוצרת חקלאית רק מחקלאים יהודים ולא מערבים, וזאת בשל התנהלותם והעובדה שניסו לרצוח יהודים בתקופה האחרונה.

לדבריו, "אנחנו נמצאים אחרי לחימה ממושכת באויב ערבי שרוצה להשמיד אותנו, שיורה על חפים מפשע בלי אבחנה, ראינו שגם בתוך הארץ יש מי שרוצה להרוג אותנו ולא רק בעזה".

"אלפים רבים מערביי ישראל יידו אבנים כלפי ילדים ונשים רק בגלל שהם יהודים, ראינו בקבוקי תבערה מושלכים לעבר חפים מפשע ולינצ'ים מזעזעים באנשים שהלכו בבוקר לבית כנסת, לכן אנחנו צריכים לחזק את החקלאות היהודית ולרכוש תוצרת חקלאית רק מיהודים ולא מערבים וממבקשי רעתינו" אמר הרב אליהו והוסיף כי גם לאור משבר הקורונה יש לרכוש תוצרת חקלאית רק מיהודים.

בתגובה לדברים, פנה חבר הכנסת מוסי רז ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, במכתב עם דרישה לחקור את הרב שמואל אליהו בחשד לפרסום הסתה לגזענות.

מחבר הכנסת רז נמסר: "אסור לתת לגזענות להרים את הראש. דמויות בכירות בציבור פועלות במטרה להסית ולחרחר מדון בין אזרחי המדינה היהודים והערבים, אני מצפה מרשויות אכיפת החוק לטפל בעבריינים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה ה'רז' היה כשפגעו בתושבי רמלה ולוד? שתה קפה בדיזינגוף!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו