Flash90

לפיד בישיבת הסיעה: "ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הם בלתי נתפסים"

שר החוץ וראש הממשלה החלופי יאיר לפיד תקף את הממשלה היוצאת ואמר כי, "הממשלה הקודמת דאגה רק לעצמה ולמקורביה". לפיד הוסיף בפתח ישיבת מפלגתו, סיעת יש עתיד, אני קורא מפה לציבור לגלות סבלנות. אנחנו נבנה מחדש, וטוב יותר, את מערכות המדינה"

שר החוץ וראש הממשלה החלופי יאיר לפיד נשא דברים היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה, בדבריו אמר לפיד, "ישבתי אתמול בישיבת הממשלה ואני רוצה להגיד לכם מה ראיתי: ראיתי אנשים שבאו לעבוד. לא באו לריב, לא באו להעליב, באו לעבוד".

יאיר לפיד תקף את הממשלה היוצאת, "יש לנו הרבה עבודה. ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הם בלתי נתפסים. אנחנו לא מתחילים לעבוד מאפס, אלא מתחת לאפס. במקום לדאוג למדינה, הממשלה הקודמת דאגה רק לעצמה ולמקורביה".

יו"ר יש עתיד הוסיף בדבריו, "אני קורא מפה לציבור לגלות סבלנות. אנחנו נבנה מחדש, וטוב יותר, את מערכות המדינה, אבל זה לא יקרה ביום וגם לא בחודש. זה תהליך. התהליך הזה ינוהל בשקיפות, באורך רוח, באופן מאוזן, ובלי שיקולים פוליטיים".

"בכל מקום שבו נוכל לשתף את האופוזיציה, נזמין אותה להיות שותפה. תפקידה של האופוזיציה הוא להתנגד. אני מקבל את זה. תפקידה לנסות להפיל את הממשלה, אני מקבל גם את זה. אבל יש לנו גם מטרות משותפות: שמדינת ישראל תצליח, תשגשג, תהיה בטוחה וחזקה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האדם הריקני הזה לא יכול בלי איזה 'ריגשי' או 'דרמה' בלי זה הוא הוא פשוט-אפס!

לא מאמינים לאף מילה שלך.
גם אמרת שאתה נגד החוק הנורבגי והשמצת את אלו שעשו זאת. ברגע שזה הגיע אליך התנהלת בעדו.

ואתה דואג רק למדינה, בשביל זה עשית 28 שרים, וכולם התפטרו כדי שיכנסו עוד חברי כנסת, והכל לטובת המדינה, אתה אפס אפסים שבחיים לא עשית כלום, ויש לך עוד חוצפה לדבר, אפשר לחשוב שאתה תתקן מה שהממשלה קלקלה, לפחות אל תקלקל, אתה בור ועם הארץ שלא יודע בכלל איך שעושים משהו לטובת המדינה, תל אביבי נהנתן שחוץ מטיולים בעולם לא עשית כלום, כעת תסע לאמירויות ותבלה במועדונים שיחשבו שאתה עושה משהו, אתה כופר בן כופר, זולל וסובא כמו אביך

אגב, בהנחה שלפיד מדבר על משרדי יש עתיד שבהם התגלו ההזנחה וההרס – 4 מהם היו בידי בלוק כחול לבן. משרד האנרגיה של הליכוד והמשרד לענייני מודיעין שבו אין כ״כ מה להרוס כי אין כ״כ משרד

איזה הזוי הרי במשרד החוץ היה אשכנזי מכחול לבן שותף בחיר של לפיד ובעוד 8 משרדים כולם של כחול לבן אז על איזו הזנחה הוא מדבר???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו