Yonatan Sindel/FLASH90

מהומה בכנס האפרטהייד: בן גביר: "מחבל"; כסיף: "פשיסט גזען"

מהומה בכנס האפרטהייד: תומא סלימאן דרשה להוציא את בן גביר, בן גביר השיב לה: תומכת טרור, אין לך סמכות להוציא אותי ואינו מאפשר לתומך הBDS לדבר. כסיף לבן גביר: "אתה פאשיסט טרוריסט, אתה צריך להיות בכלא"

"מהומה התפתחה היום (שלישי) בכנס שארגנו בכנסת חברי הכנסת ממרצ ומהרשימה המשותפת מוסי רז ואעידה תומא סלימן תחת הכותרת "ישראל – בין כיבוש לאפרטהייד". הכנס זכה לביקורת גם מצד חברי קואליציה למרות שכאמור, מי שארגן אותו הוא ח"כ רז החבר בקואליציה של בנט.

לדיון הגיע חבר הכנסת איתמר בן גביר שהטיח בפני הנוכחים את דעתו על הכנס. בן גביר צעק לעבר חבר הכנסת עופר כסיף "מחבל". כסיף צעק לעברו "תסתום את הפה, פשיסט גזען". בן גביר ענה לו: "אתה מחבל. מחבל". סלימן התערבה לטובתו של כסיף וצעקה על בן גביר: "תסתום את הג'ורה הזו".

במהלך הדיון בכנס האפרטהייד של הרשימה המשותפת, ביקש יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לדבר על בית המשפחה היהודית שערבים זרקו עליה אמש בקבוק תבערה וניסו לשרוף אותה. אך כאמור, חברת הכנסת אעידה תומא סלימאן ניסתה להשתיק את בן גביר וקראה אותו לסדר, אך בן גביר השיב לה שהיא תומכת טרור ואין לה שום סמכות לקרוא אותו לסדר.

כסיף לבן גביר: "אתה פאשיסט טרוריסט, אתה צריך להיות בכלא". בן גביר: "תסבירו לי איך בחברון ב97% מהעיר לא נותנים ליהודים ללכת. איפה האפרטהייד? צבועים. אני מזמין את כולם לסיור בחברון. מי שיבוא אני מבטיח לתת לו קובה בסוף הסיור".

הדיון נמשך לקול קריאות הנאצה של חברי הכנסת מהמשותפת ומרצ כלפי ח"כ בן גביר שאינו מאפשר לתומך הBDS עומר שאקיר לדבר. ח"כ בן גביר אמר בתום הכנס: "אני שמח שמנעתי מתומך הBDS עומר שאקיר האנטישמי לדבר בכנסת ישראל". עוד הוסיף בן גביר: "מה שהיועמ"ש, יו"ר הכנסת והיועצת המשפטית בכנסת לא עשו, נאלצתי אני לבצע. יידע כל שונא ישראל המזדהה עם האוייב ונגד חיילי צה"ל שאין לו מקום בכנסת ישראל ואנחנו נילחם למען כבודו של העם היהודי למען החיילים והמדינה. היום ברור מתמיד למה צריך לשלוח את כל החבורה תומכת הטרור הזו לפרלמנט בסוריה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בן גביר, אשריך!!!

ברוך השם שיש תגובה הולמת בכנסת לתומכי הטרור האלה. אתה הפה של כולנו! למה רק אדם אחד לוקח את זה על עצמו?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו