Hadas Parush/Flash90

מינוי חדש של יאיר לפיד: שר התיירות לשעבר ימונה לקונסול בניו יורק

ראש הממשלה החלופי יאיר לפיד הודיע כי אסף זמיר ישמש כקונסול בניו יורק. "לאסף יכולות מקצועיות ואנושיות שייצגו את מדינת ישראל בכבוד וגאווה", כתב לפיד. זמיר מסר: "תקופה זו של כינון ממשלים חדשים בארה"ב ובישראל טומנת הזדמנות ואחריות גדולה"

שר החוץ וראש הממשלה החלופי הנכנס יאיר לפיד הודיע הערב (שלישי) על מינויו של חבר הכנסת לשעבר אסף זמיר לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק שבארצות הברית. זמיר, שכיהן כשר התיירות מטעם כחול לבן ופרש מהרשימה לפני הבחירות האחרונות, הודה ללפיד על הבחירה לתפקיד.

בחשבונו האישי בטוויטר כתב ראש הממשלה החלופי יאיר לפיד, "לאחר תקופה ארוכה מדי, ללא קונסול בניו יורק אני שמח למנות את אסף זמיר לקונסול, לאסף יכולות מקצועיות ואנושיות שייצגו את מדינת ישראל בכבוד וגאווה".

אסף זמיר שיעזוב לארצות הברית מסר, "אני מודה לשר החוץ לפיד על האמון. מתרגש וגאה לייצג את מדינת ישראל ואזרחיה. תקופה זו של כינון ממשלים חדשים בארה"ב ובישראל טומנת הזדמנות ואחריות גדולה במילוי התפקיד וכולי ציפייה לקראתו".

עוד הוסיף השר לשעבר אסף זמיר: "חיזוק מעמדה של ישראל, היחסים הדו מפלגתיים והקשר עם הקהילות היהודיות בארצות הברית הם אתגרים חשובים ומורכבים המובאים לפתחה של הממשלה החדשה ואני שמח ומלא מוטיבציה לנסות ולתרום לתהליכים הללו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו