מתן כצמן

גלעד שליט שהוחזק בשבי החמאס התחתן – הפעילים לשחרורו הגיעו לברך

גלעד שליט התחתן הערב בטקס מרגש • בחתונה השתתפו בין היתר גם פעילי המחאה לשחרורו מהשבי • אחד העדים בחתונה הוא שי גרוס, אחד מחטופי מבצע אנטבה: "פגשתי את גלעד לראשונה כשבוע אחרי שחזר, פעלתי למען שחרורו במשך 4 שנים"

בהשתתפות בני משפחה, חברים ופעילים רבים מהמאבק להצלתו של גלעד שליט מהשבי. חיתן הערב (רביעי) הרב חיים זמיר את הזוג שליט בגן האירועים בטבע – שרונית. גלעד צעד לחופה מלווה בהוריו, נועם ואביבה שליט שבמשך שנים חששו לחיי בנם.

החתונה של שליט מרגשת במיוחד בעקבות סיפורו האישי. שליט הוחזק בשבי החמאס במשך כחמש שנים וארבעה חודשים, עד לשחרורו ב-18 באוקטובר ב-2011.

אחד העדים בחתונה הוא שי גרוס, אחד מחטופי מבצע אנטבה, שסיפר: "פגשתי את גלעד לראשונה כשבוע אחרי שחזר, פעלתי למען שחרורו במשך 4 שנים. נוצר בינינו קשר מיוחד. לראות אותו פה היום, אחרי כל מה שעבר… הוא יותר מאח אפילו, יש לי קשר כל כך מיוחד איתו ולראות אותו ואת ניצן, זו סגירת מעגל מדהימה. מאחל להם את כל הטוב שבעולם".
 
בני הזוג יתגוררו במרכז הארץ. שליט עובד בבנק דיסקונט במחלקת ניירות ערך. ניצן היא עובדת סוציאלית והשניים מנסים לשמור על פרטיותם ומתרחקים ככל האפשר מתשומת לב ציבורית.

כזכור שההזמנה לחתונה הגיעה יום לאחר שרשת אל-ג'זירה פרסמה את התחקיר שלה על השבוי הישראלי, שכלל ראיונות עם אנשי חמאס, הקלטה לכאורה של קולו של שליט וסרטונים מתקופתו בשבי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו