Yonatan Sindel/Flash90

גניבת הרעיונות: היועץ לשעבר של בנט הודיע כי המו"מ נכשל ותובע כמיליון ש"ח

לאחר משא ומתן ממושך שבמהלכו הציע יו"ר ימינה פיצוי כספי ליועצו לשעבר אודי רייטר - היועץ הודיע שהוא מסיים את המו"מ בין הצדדים • רייטר האשים את בנט: "התנהלותו שקרית ומניפולטיבית, "אני מבטל את המו"מ ומסיים את הקשר עם הצוות המשפטי", הודיע

יועץ לראש הממשלה נפתלי בנט במהלך הבחירות שטוען כי בנט העתיק ממנו רעיונות במהלך הקמפיין בלי לתת קרדיט או לשלם לו הודיע כי הוא מפסיק את המשא ומתן בין עורכי דינו של בנט ומתכוון לקחת את הסכסוך לבית המשפט – כך פורסם הבוקר (שישי) ב'חדשות 12'. לטענת היועץ, אודי רייטר, בין הרעיונות שבנט גנב ממנו הייתה "תוכנית סינגפור" שהייתה חלק מרכזי במסע הבחירות.

בדיווח של יובל אראל הובאו ציטוטים ממייל ששלח אמש רייטר בו כתב: "אני מבטל את המו"מ ומסיים את הקשר עם הצוות המשפטי. יש להודיע לראש הממשלה בנט שבשל ההתנהגות המחפירה כלפיי, איני מוכן לשום קשר עם משרד עורכי דין שמייצג אותם".

רייטר האשים את אנשיו של בנט שבמהלך המשא ומתן, מטעמו של בנט כתבו נגדו אמירות פוגעניות ברשת. רייטר סיפר גם שבנט הוציא הודעה שקרית על המו"מ, לדבריו, תחילה הוצע לו סכום של 85,000 שקלים כדי שלא יגיש את התביעה, לאחר מכן הסכום עלה עד ל-150 אלף, אך בסוף אנשיו של בנט הוציאו הודעה על 30,000 שקלים בלבד, כדי להקטין את הביקורת על כך.

כזכור, יועץ הפוליטי אודי רייטר, טען כי העביר לבנט את שתי התכניות שהיו מרכז קמפיין הבחירות שלו. הראשונה, התכנית הכלכלית סינגפור, שיו"ר ימינה התחייב לא להיכנס לאף ממשלה בלי לדרוש את מימושה, ואת עיקרי תכנית היציאה מהקורונה שהציג במהלך הבחירות.

רייטר כתב באמצעות עורך דינו, אבי סרוסי, כי הדגיש שהוא בעל זכויות יוצרים בחומרים שהעביר לבנט ואין לעשות בהן שימוש ללא רשות, ללא תשלום או מתן קרדיט. רייטר הוסיף כי למרות זאת, בנט עשה שימוש נרחב בתכנית, מבלי לקבל את רשותו והחומרים הוצגו ככאלה שנהגו על ידי ראש הממשלה, בניגוד למציאות העובדתית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט… סוף שקרן ליפול…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו