Amit Shabi/POOL

סקר: הממשלה מתקשה להנהיג את המדינה; בנט לא מטפל טוב בקורונה

הטלטלה הפוליטית וההתפרצות המחודשת של מגיפת הקורונה, במרכז סקר שבחן את הממשלה החדשה • המסקנות עגומות: רוב הישראלים סבורים כי הממשלה תתקשה להמשיך, וכי בנימין נתניהו טיפל טוב יותר בקורונה מאשר ראש הממשלה המכהן בנט

האופוזיציה בראשות נתניהו הפילה היום (שלישי) את חוק איחוד המשפחות. בנט טוען שהאופוזיציה פעלה משיקולים פוליטיים שפוגעים באינטרס הלאומי. לעומתו נתניהו טוען זה תפקיד האופוזיציה.

סקר חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס ששודר הערב במהדורה המרכזית, שאל את המשיבים: האם לדעתך נתניהו פעל נכון בצעד זה או לא פעל נכון? 33% השיבו בחיוב, מול 48% שהשיבו בשלילה. 18% ענו: לא יודע.

ברקע הטלטלה הפוליטית נשאלו המשיבים "האם לדעתך ממשלת בנט מסוגלת להנהיג את המדינה בצורה טובה?". כאן, ענו המספר הגדול יותר של המשיבים כי הממשלה של בנט הנשענת על השמאל הקיצוני והערבים – תתקשה להמשיך.

49% מהמשיבים בחרו באופציית התשובה הבאה: "לדעתי זו ממשלה צרה מדי ולא הומוגנית ותתקשה להמשיך להנהיג". לעומתם, רק 39% ענו: "הממשלה תוכל להמשיך להוביל את המדינה". השאר השיבו: לא יודע.

הקורונה מתפשטת מחדש בישראל, וראש הממשלה המכהן אף כתב ספר ונאם רבות נגד ראש הממשלה לשעבר – אך הישראלים לא מתרשמים וסבורים כי נתניהו טוב מבנט גם בנושא זה.

המשיבים בסקר נשאלו: מבין בנימין נתניהו ונפתלי בנט, מי לדעתך מטפל טוב יותר במשבר הקורונה? 44% ענו בנימין נתניהו, בעוד 24% בחרו לענות כי נפתלי בנט. 32% השיבו: לא יודע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו