ספר חדש טוען: טראמפ אמר כי היטלר "עשה המון דברים טובים"

Official White House Photo by Shealah Craighead

ספר חדש טוען: טראמפ אמר כי היטלר "עשה המון דברים טובים"

בנימוק כי הוא שיקם את הכלכלה הגרמנית, אמר לכאורה הנשיא לשעבר לראש הסגל שלו כי הצורר הנאצי עשה גם דברים טובים - כך נטען בספר חדש שמוציא כתב הבית הלבן, המספר כי ג'ון קלי הגיב לטראמפ: "גם אם זה נכון, אתה לא יכול לדבר בזכות היטלר"

ספר חדש שייצא לאור בשבוע הבא טוען כי נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, אמר לראש הסגל שלו, ג'ון קלי: "ובכן, היטלר עשה המון דברים טובים". בספר בשם "למען האמת, כן ניצחנו בבחירות האלה" שחיבר כתב הבית הלבן של וול סטריט ג'ורנל מייקל בנדר, נכתב כי טראמפ אמר את הדברים לקלי במהלך ביקורו באירופה ב-2018 לציון מאה שנים לסיומה של מלחמת העולם הראשונה.

קלי, כך נטען, אמר לטראמפ כי הדברים שאמר הם חמורים ולא נכונים, אך הנשיא נותר דבק באמירתו. טראמפ התייחס לפן הכלכלי בימי שלטונו של היטלר בגרמניה הנאצית, אך קלי אמר לו כי "עדיף היה לעם הגרמני להישאר בעוני מאשר לחוות את שלטון הנאצים".

בנדר מדווח בספרו כי טראמפ הסביר את דבריו באותה עת וייחס להיטלר את הצלחתה הרבה של גרמניה להתאושש במהלך שנות שלטונו מהמשבר הכלכלי החמור שפקד אותה בשנות ה-20 וה-30, בעקבות תבוסתה במלחמת העולם הראשונה.

"גם אם הטענות של טראמפ על הכלכלה הגרמנית בימי היטלר נכונות, אתה לא יכול לומר משהו בזכות היטלר", הוסיף קלי בשיחה עם הסופר בנדר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא הנשיא שהיה הכי טוב ליהודים, והיו לו הרבה אישים יהודיים שהוא מינה סביבו, אז זה ממש לא אמין. אני גם יכול לטעון וגם לכתוב ספר על כך למשל שסדאם חוסיין עשה את כל מה שעשה בשיחות האמריקאים שבסוף בגדו בו, או שראש השב"כ בכלל עובד אצל האיראנים או שהדגלים השחורים בכלל שכירים של נתניהו כדי להעלות אותו לסדר היום ובכך להעלות לו את מספר המנדטים. אני גם יכול לכתוב עוד הרבה דברים הזויים. הכתיבה לא תהפוך אותם למציאות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו