Hadas Parush/Flash90

החל משישי הבא: כלל השבים מחו"ל יחוייבו בבידוד למשך 24 שעות

החיוב בבידוד יחול על כל הגילאים וכולל גם מחלימים ומחוסנים עד לקבלת תוצאת הבדיקה שבוצעה במעבר הגבול. בתוך כך, משרד הבריאות מעדכן בהתאם להערכת מצב את רשימת המדינות ברמת סיכון מרבי אליהם חל איסור לצאת מהארץ ללא אישור

משרד הבריאות הודיע היום (שישי) כי החל משישי הבא הקרוב יחוייבו השבים מכלל המדינות בעולם, ללא קשר לרמת התחלואה בהן, לשהות בבידוד למשך 24 שעות או עד לקבלת תוצאת הבדיקה שבוצעה במעבר הגבול (לפי המוקדם מביניהם). החיוב בבידוד יחול על כל הגילאים וכולל מחלימים ומחוסנים.

כמו כן, המגיעים ממדינות באזהרת מסע חמורה, יידרשו גם הם בבידוד בעת כניסתם ארצה. יודגש, כי לא חל איסור יציאה למדינות אלו, אלא חובת בידוד בחזרה. במשרד הבריאות עדכנו את רשימת המדינות באזהרת מסע הדורשות בידוד בחזרה לישראל.

החל מיום שישי הבא תכלול הרשימה את המדינות: איחוד האמירויות, איי סיישל, אקוודור, אתיופיה, בוליביה, גואטמלה, הונדורס, זימבבואה, זמביה, נמיביה, פרגוואי, צ׳ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, קירגיסטאן ותוניסיה. במידה ולא יחול שיפור משמעותי ברמת התחלואה במדינות אלו, הן צפויות להכנס לרשימת המדינות ברמת סיכון מרבי. ובמשרד הבריאות מדגישים לציבור לתכנן נסיעותיו בהתאם.

בתוך כך, משרד הבריאות מעדכן כי בהתאם להערכת מצב שהתקיימה במשרד ובכפוף לאישור הממשלה, החל מיום שני הקרוב יתווספו המדינות אוזבקיסטן ובלרוס לרשימת המדינות ברמת סיכון מרבי. לפיכך, החל מיום זה רשימה זו תכלול את המדינות: אוזבקיסטן, ארגנטינה, בלרוס, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה.

כזכור, כי על-פי התקנות אסורה יציאת אזרחים ותושבים ישראלים (למעט חריגים אשר אושרו על-ידי וועדת חריגים) למדינות ברמת סיכון מרבי, ובנוסף, כלל הנכנסים לישראל (מכל גיל, כולל מחלימים ומחוסנים) ממדינות אלו, מחוייבים בבידוד על-פי נהלי משרד הבריאות בעת כניסתם ארצה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כתוב בספר שהמשורר כתב שהזריזות זה כלל חשוב במניעת התפרצות המגפה
אז למה לחכות לשישי???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו