Miriam Alster/Flash90

לפיד פנה לערבים; הרשימה המשותפת צפויה לתמוך באישור התקציב

"לא רוצים להפיל את הממשלה ושנתניהו יעלה עם ממשלת 65 ח"כים", אמרו ברשימה המשותפת ליאיר לפיד, איתו יגיעו ככל הנראה להבנות, במסגרתם יתמכו בתקציב המדינה • ברשימה המשותפת יתכנסו לגבש רשימת דרישות בתמורה לתמיכה בתקציב

על רקע המהלומות שסופגת הקואליציה בימים האחרונים, גורמים ברשימה המשותפת אמרו ליאיר לפיד: "אנחנו לא רוצים להפיל את הממשלה כדי שנתניהו יעלה עם ממשלת 65 ח"כים. יש על מה לדבר בעניין תמיכה בתקציב". כך פורסם בחדשות הערב (חמישי) בכאן 11.

אחרי השורה הארוכה של ההפסדים בהצבעות, הקואליציה לא יכולה לאפשר לעצמה הפסד בעת אישור התקציב, מה שיביא לפירוקה. לכן, פנו מטעם הממשלה של נפתלי בנט ויאיר לפיד אל הרשימה המשותפת.

לפיד נפגש עם חברי המשותפת בימים האחרונים וביקש את תמיכתם בחוק התקציב עליו עובדת הממשלה. ברשימה המשותפת אומרים שהם יתכנסו בשבוע הבא כדי לגבש רשימת דרישות בתמורה לתמיכה בתקציב.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הערב מתברר שלא רק שנפתלי בנט מוכן למכור את תושבי הדרום למועצת השורא בשביל כיסא ראש הממשלה, הוא גם מוכן להסתמך על האצבעות של תומכי הטרור מהרשימה המשותפת ולמכור את המדינה תמורת שרידותו הפוליטית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אפשר כבר להחליף את מדינת ישראל למדינת ישמעאל הנייה… או שאולי נחכה עוד כמה ימים לט' באב ממש?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו