Noam Revkin Fenton/FLASH90

בנט בפתח ישיבת הממשלה: "מגפת הדלתא ממשיכה להתפשט; העולם נצבע באדום"

ראש הממשלה התייחס להמשך התפשטות הקורונה ואמר כי, "מטרתנו בממשלת ישראל היא לשמור על החיים ועל שגרת החיים והממשלה כבר נוקטת שורת פעולות - המרכזית שבהן היא הענקת הגנה חזקה ומהודקת, במיוחד לקשישים ולפגיעים בבתי האבות"

שרי הממשלה מתכנסים בשעה זו (שני) לישיבה בטרקלין שאגאל במשכן הכנסת תוך הקפדה על שמירת המרחק בין הנוכחים. "מגפת הדלתא ממשיכה להתפשט במהירות ברחבי העולם", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה. "זו מוטציה מידבקת הרבה יותר מקודמותיה: העולם הולך ונצבע אדום".

"מטרתנו בממשלת ישראל היא לשמור על החיים ועל שגרת החיים והממשלה כבר נוקטת שורת פעולות – המרכזית שבהן היא הענקת הגנה חזקה ומהודקת, במיוחד לקשישים ולפגיעים בבתי האבות ובבתי החולים הגריאטריים ברחבי הארץ. אנחנו מקיימים גם אספקה רציפה של חיסונים ומגבירים את האכיפה".

בנט תקף את מיליון הישראלים שזכאים לחיסון אך עדיין בוחרים שלא להתחסן. "מי שלא התחסן מסכן את עצמו, את משפחתו, את חבריו, את פרנסת סביבתו ואת פתיחת שנת הלימודים", אמר, וקרא לציבור לצאת להתחסן. "צאו להתחסן, יש מספיק לכולם. זו חובתכם האזרחית, ככה נגן על עצמנו".

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לפתיחת שנת הלימודים הקרובה ואמר, "בלי הנחתות של הדקה התשעים. מטרתן של הפעולות שאנו נוקטים עכשיו היא לסייע לנו לפתוח את שנת הלימודים כסדרה. האזרחים יקיימו את ההנחיות ואנחנו כממשלה נתכנן קדימה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו